' Reboot and select proper boot device ... '

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, die niet. Was andere website, deze komt van de officiële MSI website.

Zoek naar standard CMOS met ctrl + F daar vind je uitleg over de standard CMOS setup.

Dan word hij niet herkend, weet je zeker dat de hardeschijf goed aangesloten is op je moederbord en ook stroom krijgt?
En het nummer ligt aan de sata-poort waarop je hem hebt aangesloten.

Dan word hij niet herkend, weet je zeker dat de hardeschijf goed aangesloten is op je moederbord en ook stroom krijgt?

Niet zo , ik heb er geen verstand van maar zal effe kijken en bij Boot Sequence , staat in het hanleiding een 3de boot device , ik heb er in totaal 2 en de 2de is bij mij cd-rom en in handleiding de Sata HD

Het moet inderdaad andersom. HD moet eerste.
De ding waar je de kabel mee moet verbinden , zo die pinnen die uitsteken uit de hard drive zijn beetje scheef denk ik en de kabel geraakt er met moeite in , maar het word nog steeds niet gedecteerd

Laatst bewerkt:
De CD-rom moet in boot sequence als eerste staan. Dat bedoel ik daarmee.

Nee, floppy drive 1e, CD 2e en als derde de HD. Maar als je moederbord de schijf helemaal niet herkent is er of iets mis met de kabel of iets mis met de hardeschijf.

Nee, floppy drive 1e, CD 2e en als derde de HD. Maar als je moederbord de schijf helemaal niet herkent is er of iets mis met de kabel of iets mis met de hardeschijf.

De draad geraakt er me moeite in , omdat de pinnen in de harde drive waar de kabel ingestoke moet worden , die staan beetje scheef. Misschien daarom ofniet ? want de draad is vebonden vanuit SATA3 uit de moederbord in de harde drive

Ik zou er naar laten kijken door je vader, aangezien dat je dat een tijdje terug ook al aangaf te willen doen. Vanaf afstand kan ik nu niks betekenen aangezien het probleem volgens mij nu aan de hardware en/of kabel ligt.

Ik zou er naar laten kijken door je vader, aangezien dat je dat een tijdje terug ook al aangaf te willen doen. Vanaf afstand kan ik nu niks betekenen aangezien het probleem volgens mij nu aan de hardware en/of kabel ligt.

Ik kan je een foto doorsturen , en ik zou het zolang mogelijk uit willen stellen om aan mijn vader te laten zien , ik hoop dat we het met 2 kunnen oplossen

HET WERKT , dankje voor je steun en je tijd en je hulp , ik had gewoon de draad er ondersteboven in gedaan , mijn fout sorry

Oke, mooi dat het gelukt is. Zet je de vraag even op opgelost? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan