Kan geen e-mails meer verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Nou krijg ik geen berichten meer verzonden via de mailserver van Zeelandnet.
De onderstaande foutmelding krijg ik maar dit e-mail adres staat helemaal niet mijn adresbalk. Dit genoemde e-mail adres, blijkt nu, komt binnen met een e-mail van een vriend. De mailde me en als ik nu een e-mail naar wie dan ook wil wil versturen of hem beantwoord dan gaat het niet omdat iedere e-mail automatisch wordt verstuurd naar F82c3327@zeelandnet.nl ongeacht welke naam ik gebruik.
Als ik in mijn adresboek kijk dan staat zijn naam er in met dit e-mail adres er achter terwijl hij dit helemaal niet heeft als e-mail adres. Hoe kan dat nou.
Ik ken het e-mail adres ook helemaal niet.
Als ik het e-mail adres uit mijn adresboek verwijder is het weer goed dan gaat alles weer maar zodra hij een e-mail verstuurd naar mij met zijn KPN adres dan staat hij weer in mijn adresboek met F82c3327@zeelandnet.nl

Dit is de foutmelding.
Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is F82c3327@zeelandnet.nl. Onderwerp 'Re: Prins Harry.pdf - Adobe Reader', Account: 'mail.zeelandnet.nl', Server: 'mail.zeelandnet.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.1.1 <F82c3327@zeelandnet.nl>: Recipient address rejected: User unknown in local recipient table', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79

Probeer hetzelfde eens online, met je webmail van zeelandnet. Daarmee wordt duidelijk of je het op je pc en/of in Outlook Express moet zoeken, of in de mailinstellingen bij zeelandnet.

Probeer hetzelfde eens online, met je webmail van zeelandnet. Daarmee wordt duidelijk of je het op je pc en/of in Outlook Express moet zoeken, of in de mailinstellingen bij zeelandnet.

Ik kan geen berichten verzenden via webmail want daar moet je je eerst voor aanmelden geloof ik. Maar op webmail zal ik waarschijnlijk zijn e-mail adres in moeten typen en dat gaat wel, alleen niet als ik het doe als ik zijn naam gewoon intyp want dan pakt hij zelf het foute e-mail adres.
Ik heb net zijn e-mail adres weer verwijderd en een e-mail beantwoord maar dat ging niet want dan kwam aut. weer dezelfde foutmelding. Alleen als ik dan zijn naam verwijder uit de adresbalk en ik typ dan weer harry in dan gaat het wel.

Ik heb zojuist gevraagd of hij nog een e-mail wilde versturen naar me en dan heb dat geopend via webamail. Als ik dan op beantwoorden klik dan staat er in de adresbalk:
"Zijn echte naam" <F82c3327@zeelandnet.nl>

Hij snapt het ook al helemaal niet. Wie wel?

Dat lijk dan toch een instelling te zijn op ZIJN pc. Waarschijnlijk heeft hij nog ergens een reply-to adres ingesteld staan.

Het is opgelost.
Hij heeft naar KPN gebeld en er was idd. een fout gemaakt in zijn instellingen.
Ze snappen bij KPN alleen niet hoe het kan dat het een zeelandnet.nl adres is geworden.

Ze snappen bij KPN alleen niet hoe het kan dat het een zeelandnet.nl adres is geworden.
Da's niet zo moeilijk. Kan hij neerzetten wat hij wilt. Maar als je dan antwoord bestaat het adres niet, vandaar dat jij de mail terugkrijgt

Da's niet zo moeilijk. Kan hij neerzetten wat hij wilt. Maar als je dan antwoord bestaat het adres niet, vandaar dat jij de mail terugkrijgt

Tja ... misschien kan jij bij KPN gaan werken.
Zij hebben geen verklaring ..... maar JIJ snapt het helemaal :cool:

Je redenering klopt niet eens joh.
Lees de topics nou even goed door en beweer geen onzin!

Tja ... misschien kan jij bij KPN gaan werken.
Zij hebben geen verklaring ..... maar JIJ snapt het helemaal :cool:

Ik snap het niet en heb dan ook geen idee wat je bedoelt.
Ik geloof dat je het zelf niet zo goed begrijpt.
Maar bij KPN hebben ze het probleem opgelost en daar gaat het.

Echt wel dus, en ik zal de laatste zijn die onzin beweert. Wellicht moet jij het nog eens een paar keer doorlezen

Echt wel dus, en ik zal de laatste zijn die onzin beweert. Wellicht moet jij het nog eens een paar keer doorlezen

Rene ik denk dat we er beter niet meer op in kunnen gaan want wat vanveelen schrijft slaat nergens op.
Aan dat soort opmerkingen zoals die van hem heeft ook niemand iets en het forum lijkt me juist bedoeld om mensen te helpen. De helpdesk van KPN heeft het probleem op kunnen lossen en dat is belangrijker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan