64 bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemknigge

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2002
Hallo,

mijn nieuwe laptop is 64 bits/windows 7.
als ik nu een film/video wil afspelen vanaf een willekeurige site, dan krijg ik een melding dat ik flasplayer moet installeren en de melding dat ik mijn javascript heb uitgeschakeld.
javascript heb ik ingeschakeld (volgens mij)
Flashplayer is alleen geschikt voor 32 bit besturingssysteem.

wat moet ik nu doen om deze films/video's wel te kunnen afspelen.

alvast dank voor jullie reactie
willem

je gebruikt toevallig niet de 64 bits internet explorer? daar had ik ook meer problemen mee om standaard dingen zoals flash en java aan de praat te krijgen

64 bit

heb inmiddels java en flash geinstalleerd, maar als ik vervolgens ie8 64bit gebruik dan kan ik nog geen films zien. ik heb java ingeschakeld. moet ik nog iets anders doen bij de instellingen.
op de site van adobe wordt gesteld dat je flash alleen kunt gebruiken op een 32 bits besturingssysteem.
zijn er geen andere mogelijkheden dan?...:confused:

groeten

IE8 64 bits werkt niet met flash, je moet gewoon de 32 bits IE8 gebruiken. En nee, er zijn op dit moment geen ander alternatieven om flash in de 64 bits IE8 te laten werken en gewoon te wachten op adobe die dit gaan realiseren in de toekomst.

Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde probleem.

je moet gewoon de 32 bits IE8 gebruiken.

Hoe kan ik dat met een 32 bits gaan werken? Want ik werk nu dus met een 64 bits IE8..

de 32 bits is ook gewoon te selecteren uit je startmenu. Daarbij staat er gewoon 'Internet Explorer' als naam.

Inderdaad. 32 bits is de oplossing.

Of monzilla firefox installeren. Probleem ook opgelost.

Bij alle programma's kun je keizen voor de 32/64 bits IE8.

[smallimg]http://i49.tinypic.com/2hxqcrs.png[/smallimg]

Staat de 32 bits versie hier niet tussen maak dan zelf een snelkoppeling aan vanuit de map internet explorer.

[smallimg]http://i48.tinypic.com/35c3k78.png[/smallimg]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan