problemen met sims2

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdamsma

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
Hallo,
Mijn dochter heeft de sims2 gekocht (orgineel dus, zuur gespaarde geld), krijg nu de bekende foutmelding van emulatie software.
De gehele comp op de kop gehad alles wat ook maar riekt naar virtueel eraf gegooid en opgeruimd ( ook reg)
Afgelopen uren (teveel) doorgelezen van mogelijke oplossingen, ook deamon hide gebruikt (krijg dan ontbreekt een stuk veiligheidssoftware code 7000) de hide functie beeindigd dan weer fout melding emulatie software.
Zijn er nog reg sleutels die er specifiek uit moeten?(evt handmatig)
dit is de reactie van de helpdesk(There is still a driver for emulated drives, it is called spxy.sys, as long as you have this driver running, SecuROM will give you the error message, please try to delete it manually.) gezocht tot ik een ons weeg niet te vinden!!
Wie kan mij verder helpen, ik heb zelf nog een optie de comp geheel nieuw formateren,maar dat gaat wel heel ver.
Alvast bedankt
M Damsma

Wat als je daemontools helemaal deinstalleerd? (Deinstalleren, herstarten)

Best bijzonder trouwens, ik draai The Sims 2 (incl. expansion's) met Daemontools draaiende. Maar goed, dat doet er nu niet toe.)

Makkelijke snelle optie :
vituele pc aanmaken met windows xp bijv. en deze geven aan je dochter en heeft ze schone pc en kan ze doen ermee wat ze wilt zonder dat het jouw systeem beschadigd ;)
(Tip : VirtualBox)

Byee VRC

Makkelijke snelle optie :
vituele pc aanmaken met windows xp bijv. en deze geven aan je dochter en heeft ze schone pc en kan ze doen ermee wat ze wilt zonder dat het jouw systeem beschadigd ;)
(Tip : VirtualBox)

Byee VRC

Virtule pc anmaken werkt maar ten dele , oke geen emulatiesoftware probleem, maar dan heb je een virtuele videokaart die geen dirextx 9 ondersteunt.
Uiteindelijk gehele schijf geschoond en alles (nou ja bijna alles) opnieuw geinstalleerd
En ja hij doet het
Blijft de vraag is het medicijn erger dan de kwaal, weet van andere vriendinnetjes draaien zonder al dit gedoe wel sims maar niet de .....nele.
Trouwens geen oplossingen meer gehoord van de helpdesk van EA

Menno

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan