Probleem muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bnick

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2010
Hallo, ik heb sinds vanochtend een probleem met mijn muis. Als ik een aantal mappen wil selecteren springt de cursor opeens opzij/naarboven.

Als het een muis is met een lazer straal ipv een balletje, zorg er dan voor dat je een muismat hebt met het liefst niet 1 met allerlei strpen en verschillende kleuren.

Ik heb een muismat , mijn muis deed het altijd normaal, ik denk dat ik iets heb ingesteld

Ik heb een muis die op een glazen ondergrond werkt en op alles eigenlijk, volgens mij kunnen alle muizen dat bijna tegenwoordig ^^:thumb:

als ik iets selecteer bijvoorbeeld een link bij google dan doet die een linkermuisklik

Als het een muis is met een lazer straal ipv een balletje, zorg er dan voor dat je een muismat hebt met het liefst niet 1 met allerlei strpen en verschillende kleuren.

Waarom niet?

Ik heb een muis die op een glazen ondergrond werkt en op alles eigenlijk, volgens mij kunnen alle muizen dat bijna tegenwoordig ^^:thumb:

Niet alle muizen van nu, werken op glas. Mijn muis kan dat bijvoorbeeld niet, en die is ook nog niet zo oud. (Half jaar).

als ik iets selecteer bijvoorbeeld een link bij google dan doet die een linkermuisklik

Is de muis smerig aan de onderkant? (Waar de leezer (:p) uitkomt?) Kijk is of er smerigheid in de muis zelf zit. Wellicht laat een stofje je muis klikken (voorbeeld.)

Laatst bewerkt:
Nou .. Daarna kreeg ik weer 't zelfde probleem maar ik heb mn muis opengeschroeft en stof weggehaalt etc. Nu is t probleem over. :)

Tip: met Watenstaafje lezer schoonmaken
anders kans op krasjes.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan