ik wil graag XP opnieuw installeren op zodoende met een schone lei(schijf) te beginnen
ik heb dat al diversen malen gedaan alleen nu gaat het fout
ik start Windows op nadat ik in de bios set-up heb aangegeven eerst op te starten vanaf de cd
dan krijg ik de melding "druk op een toets als u de computer vanaf cd-rom wil opstarten"
dat doe ik dan natuurlijk
vervolgens verschijnt er "de hardwareconfigurentie word gecontroleerd"
van af dan gaat het volgens mij fout want wat ik dan moet krijgen is een overzicht van de
aanwezige partities maar dat scherm komt niet het opstarten loopt (volgens mij) gewoon door
er gebeurd niet alleen helemaal onder aan het scherm zie ik dat er allerlei zaken geinstaleerd/opgestart worden om vervolgens te eindigen in een zwart scherm met als enige
een knipperende cursor links boven in de hoek
wat doe ik fout of wat is er fout
bij voorbaat dank voor de hulp
ik heb dat al diversen malen gedaan alleen nu gaat het fout
ik start Windows op nadat ik in de bios set-up heb aangegeven eerst op te starten vanaf de cd
dan krijg ik de melding "druk op een toets als u de computer vanaf cd-rom wil opstarten"
dat doe ik dan natuurlijk
vervolgens verschijnt er "de hardwareconfigurentie word gecontroleerd"
van af dan gaat het volgens mij fout want wat ik dan moet krijgen is een overzicht van de
aanwezige partities maar dat scherm komt niet het opstarten loopt (volgens mij) gewoon door
er gebeurd niet alleen helemaal onder aan het scherm zie ik dat er allerlei zaken geinstaleerd/opgestart worden om vervolgens te eindigen in een zwart scherm met als enige
een knipperende cursor links boven in de hoek
wat doe ik fout of wat is er fout
bij voorbaat dank voor de hulp