FireFox opstarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijme

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Hallo helpmijer's

Ik heb een vraagje over firefox. als ik firefox opstart duurt het heel lang voordat het opgestart is. ook vraagt norman of ik firefox toegang tot het internet wil geven. Als firefox dan opgestart is loopt het ook nog soms vast.

Iemand die er wat van af weet??:)

alvast bedankt,
Tijme:thumb:

Een niet van firefox.com versie van firefox?
Misschien virus?

Download de laatste versie vanfirefox op firefox.com!
En probeer dan weer!

je firefox word vertraagd door de firewall, koop dus een router met interne firewall zoals ik, dan draait firefox perfect!!!

Bij mij start firefox (relatief) langzaam op omdat ik veel plug-ins en add-ons ("Extensies") gebruik.
Schakel ze eens uit, en kijk of het dan wél snel start. Begin met de add-ons.
Indien ja, dan 1-voor-1 de add-ons weer inschakelen en testen of Firefox snel (genoeg) opstart. Zodra dat niet meer het geval is heb je (hopelijk) een plug-in zojuist geactiveerd die voor de 'traagheid' verantwoordelijk is. Schakel die dan weer uit en ga verder testen met de volgende add-on etc.

Plug-ins en add-ons ("Extensies") te bekijken en in-/uit te schakelen via Extra -> Add-ons

Test evt. daarna met de plug-ins of je er daarvan een of meer kunt vinden die voor de traagheid verantwoordelijk is/zijn.

Succes,

Tijs.

Bij mij start firefox (relatief) langzaam op omdat ik veel plug-ins en add-ons ("Extensies") gebruik.
Schakel ze eens uit, en kijk of het dan wél snel start. Begin met de add-ons.
Indien ja, dan 1-voor-1 de add-ons weer inschakelen en testen of Firefox snel (genoeg) opstart. Zodra dat niet meer het geval is heb je (hopelijk) een plug-in zojuist geactiveerd die voor de 'traagheid' verantwoordelijk is. Schakel die dan weer uit en ga verder testen met de volgende add-on etc.

Plug-ins en add-ons ("Extensies") te bekijken en in-/uit te schakelen via Extra -> Add-ons

Test evt. daarna met de plug-ins of je er daarvan een of meer kunt vinden die voor de traagheid verantwoordelijk is/zijn.

Succes,

Tijs.

Heefd geholpen. ik zag dat er al standaard plugins waren geinstalleerd. de onnodige heb ik verwijderd en hij start al een stuk sneller op

je firefox word vertraagd door de firewall, koop dus een router met interne firewall zoals ik, dan draait firefox perfect!!!

Als ik mijn firewall uitzet is het helaas ook nog even sloom. ik bedoel niet dat de internet pagina sloom laad. maar dat firefox sloom opstart. ( rond de 10 tot 20 seconden )

Een niet van firefox.com versie van firefox?
Misschien virus?

Download de laatste versie vanfirefox op firefox.com!
En probeer dan weer!

Ik heb de nieuwste versie gedownload maar dat helpt helaas niet

Bedankt allemaal:thumb::D

Zo erg is 10-20 seconden toch niet, doet mijne ook..

10 tot 20 seconden is (voor mijn com) heel heel erg sloom.

Internet explorer start hij gwn meteen op als je er op drukt zonder enige vertraging :P

En voor een quadcore is 10 tot 20 seconden heel erg lang

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan