Een vraag over Xbox live...

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieterpost

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2010
hallo iedereen,

Ik krijg bijna xbox live. Daan neem ik ook een gold lidmaatschap. Maar stel ik wil nou met een vriend samen op live. Kan dat dan ook? Terweil hij geen profiel op mijn xbox heeft etc?

Alvast bedankt!

okee, mooi dat jij altijd zo snel antwoord en veel weet. Ik zit al heel lang te w8te op antwoord;)

Maar, stel nou dat het m'n broer is en die heeft wel een xbox profiel (silver) op mijn xbox kan hij dan op z'n eigen profiel?

oke, thnx, maar er staat dat je op de knop gast moet klikken en dan vind ie zelf 2 controllers ofzo iets, maar waar staat die knop?...

Dan moet je op de Xbox knop klikken en dan als profile Guest selecteren en jij dan dus het Xbox Live Gold account. Dan kun je samen online. Heb ik zelf ook al een keer gedaan.

o okee leuk, maar ik heb gister nog een vraag gesteld over de xbox 360 zou je die ook ff willen reageren als je er antwoord op hebt?

Hoi,

zowel mijn vrouw als ik hebben een xbox live gold account gehad... op 1 xbox. Hierop hebben wij ook vaak online tegen elkaar gegamed, echter moet het spel dit ondersteunen. Een van de spellen die dit doet is GRAW en GRAW II. Hier ligt de bottelneck.

En ja, wij krijgen vaak tegelijkertijd de online achievements, beide op ons eigen account.

Ik hoop dat dit antwoord jou helpt.

gr. Gregyor

Er van uit gaande dat zijn broer met een silver profiel ook niet alleen online zou kunnen gamen, kan hij denk ik ook niet online samen met iemand anders gamen..:rolleyes:

Er van uit gaande dat zijn broer met een silver profiel ook niet alleen online zou kunnen gamen, kan hij denk ik ook niet online samen met iemand anders gamen..:rolleyes:

Dit klopt inderdaad.
Je kunt niet live tegen elkaar gamen als de een silver en de ander gold heeft. En inderdaad, alleen silver is niet genoeg voor online.

o okee, maar zoals paranoid al zei. Dan gaat hij gewoon als gast, dan kan het dus wel. Maar bedankt!;)

even iedereen uit de droom helpen.

als je twee controles heb en een account kun je alleen met de game halo 3 online spellen.

de rest van de spellen moet je offline splitscreen spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan