tijdelijkebestanden map verplaatsen of nieuwe HDD ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordygrunn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2008
Hallo,

Mijn vader zit met een probleem met TomTom HOME mijn vader gebruikt schijf D omdat er op C geen ruimte is. is er een manier in vista om de tijdelijke bestanden C naar D te verplaatsen? In TomTom HOME staan alle mappen al op D.

Als dit niet lukt kan ik een nieuwe harde schijf erbij kopen en deze aansluiten op schijf C ipv D ?

Alvast bedankt.

Hallo,

Mijn vader zit met een probleem met TomTom HOME mijn vader gebruikt schijf D omdat er op C geen ruimte is. is er een manier in vista om de tijdelijke bestanden C naar D te verplaatsen? In TomTom HOME staan alle mappen al op D.

Als dit niet lukt kan ik een nieuwe harde schijf erbij kopen en deze aansluiten op schijf C ipv D ?

Alvast bedankt.

Tijdelijke bestanden kun je beter verwijderen, waarom zou je die willen verplaatsen???

Ik vraag ook of je ze kan verplaatsen naar schijf D omdat op C maar 1 GB vrij is aan vrije ruimte en al alles geprobeerd heb

Ik vraag ook of je ze kan verplaatsen naar schijf D omdat op C maar 1 GB vrij is aan vrije ruimte en al alles geprobeerd heb

Maar nogmaals: waarom niet gewoon verwijderen. waarom wil je die tijdelijke bestanden bewaren dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan