Game PC voor 530 Euri

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels94

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2009
Wie kan er voor mij een GamePC van €530 Euro samenstellen?
Want ik ben daar zelf niet egt goed in.... xD

Voor 530 euro heb je een videokaart, processor en moederbord. (als je een game pc wilt hebben)

als ik jou was zou ik eens kijken op: http://www.kostwinder-computersupplies.com/ vind je al samengestelde pc's rond de 500 a 600 euro... Lijken mij wel redelijk goed:) dus ik zou zeggen van kijk daar ook effe.

M.v.g

Drioras

Van wat ik tot nu toe heb gezien (vrij onprofessionele site naar mijn mening) zijn dit pc's binnen het budget, maar niet geschikt voor gamen. Dat dan voornamelijk door de videokaart.

Van wat ik tot nu toe heb gezien (vrij onprofessionele site naar mijn mening) zijn dit pc's binnen het budget, maar niet geschikt voor gamen. Dat dan voornamelijk door de videokaart.

Inderdaad.....

Hun "beste" game-pc is voor zien van een HD4670, nou, dan weet je het wel..............

Inderdaad.....

Hun "beste" game-pc is voor zien van een HD4670, nou, dan weet je het wel..............

Hun beste AMD advanced PC is €610 euro en heeft een waardeloze videokaart. De 9500GT... nee dat wordt hem niet.

Laatst bewerkt:
het is de HD 4870... en ik heb me pc daar voor 520 euro gekocht:
Quad core (4x3200)
ATI radeon hd 4870
4gb ddr3...

nee oke het is niet de snelste, maar tog redelijk pctje.. en ik zal tog voor een hogere basis gaan dan voor een videokaart
en om nou te klagen over de prestaties.... nee dat is het laatste wat ik zou doen.. (naar mijn mening van het hebben van zoon pc)

Laatst bewerkt:
Er staat toch zeker HD4670 hoor.

Optie Pack 8: Meerprijs ATI Radeon 4870 256Bit PCI-e Video Kaart met 1024Mb Geheugen á € 80,00

Dat is de 4870...

ja, maar die kan je er dus wel in krijgen..... dus is de 4670 NIET de beste videokaart

Loop je nou de winkel te verdedigen? Het is meerprijs dus zit het er niet standaard in.

Inclusief toetsenbord en muis + beeldscherm en speakers? Of zonder randapparatuur?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan