MegaByter
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 11 okt 2009
Waarom hebben ze nou in godsnaam die silverlight in gevoerd?
denk je net klaar te zijn met leren hoe die flash players in elkaar steken komen ze met silverlight aanzetten...
afijn, je merk het al. ik ben dus totaal onbekent met silverlight.
ik vroeg me dus ook af hoe ik meer kennis kan krijgen over silverlight?
En bestaat er misschien ook software ofzo?
zodat je filmpjes bijvoorbeeld kan embeden
Want ik weet wel dat het mogelijk is om stream videos af te kunnen spelen met silverlight...
maar ja.. HOE!
iemand ervaring met dit?
------
Nog even andere vraag, en zeg maar gerust als ik anders even een nieuwe topic moet openen...
Ik heb de laatste versie van firefox binnen, sinds deze laatste update krijg ik zwart beeld als ik naar een windows media webplayer kijk... ik krijg gewoon een zwarte pagina te zien...
(Even tussen haakjes, ik ben weer zo stom om laat op te blijven, dus vergeet me ajb als ik nogal bot overkom of woorden verkeert schrijf. Ik doe dit even nu anders vergeet ik het weer
)
denk je net klaar te zijn met leren hoe die flash players in elkaar steken komen ze met silverlight aanzetten...
afijn, je merk het al. ik ben dus totaal onbekent met silverlight.
ik vroeg me dus ook af hoe ik meer kennis kan krijgen over silverlight?
En bestaat er misschien ook software ofzo?
zodat je filmpjes bijvoorbeeld kan embeden
Want ik weet wel dat het mogelijk is om stream videos af te kunnen spelen met silverlight...
maar ja.. HOE!
iemand ervaring met dit?
------
Nog even andere vraag, en zeg maar gerust als ik anders even een nieuwe topic moet openen...
Ik heb de laatste versie van firefox binnen, sinds deze laatste update krijg ik zwart beeld als ik naar een windows media webplayer kijk... ik krijg gewoon een zwarte pagina te zien...
(Even tussen haakjes, ik ben weer zo stom om laat op te blijven, dus vergeet me ajb als ik nogal bot overkom of woorden verkeert schrijf. Ik doe dit even nu anders vergeet ik het weer

Laatst bewerkt: