PDF printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Ik heb 3 XP computers (via vmware) waar in de 3e XP een map "secretariaat" staat waarin "geprintte" documenten moeten komen te staan, in pdf. Maar ik moet in de 2 andere XP systemen ook kunnen printen met die gedeelde printer. En als ik geprint hebt, dan moeten de PDF files vervolgens wel in de map ven XP 3 komen te staan. Hoe los ik dit op? Ik mag via de map "secretariaat" de gebruikers alleen maar lees rechten geven die op het netwerk zitten, geen schrijf rechten... daarom weet ik niet hoe dit werkt.

Grtz,
Yorick

Wat betreft de rechten op die map. Heb je soms "Eenvoudig delen" ingeschakeld, dan kun je namelijk geen specifieke rechten maken.

Wat betreft de rechten op die map. Heb je soms "Eenvoudig delen" ingeschakeld, dan kun je namelijk geen specifieke rechten maken.

NEe, gewoon geavanceerd! Maar ze mogen helemala geen schrijf rechten hebben naar de map alleen lezen... Dus zou die printer alleen zelf locaal naar pdf omzetten... Maar ja hoe dit over het netwerk gaat weet ik niet....

Als ze geen schrijf rechten hebben, kan die printer ook niet daar naar toe schrijven. Dat gebeurt volgens mij met hun eigen rechten.

Als ze geen schrijf rechten hebben, kan die printer ook niet daar naar toe schrijven. Dat gebeurt volgens mij met hun eigen rechten.

misschien is het een fout van de leraar... ik zal het wel vragen want het is voor school! Grtz :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan