Target Force feedback usb steeringwheel

Status
Niet open voor verdere reacties.

badboy returned

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
hoi,
ik heb een vraagje,
ik heb hier een Target force feedback racingwheel maaar ik krijg m niet aan de gang op windows XP Pro, er zit een diskette bij maar daarmee lukt het ook niet...
weet een van jullie misschien de oplossing?
alvast bedankt.

Volgens mij gaat het om een Thrustmaster Target Force Feedback steeringwheel, klopt dat? Wat staat er precies op die diskette?
Heb je al eens geprobeerd het wiel in de USB-poort te stoppen en dan je PC te herstarten?

Vraag over force feedback steering wheel

Hallo,

Ik zag dat jij in 2006 via de site avbtech.com de driver voor windows xp met succes had gedownload.
Die site is Japans en na vertaling blijkt het een site te zijn over verhuizen.
Heb jij voor mij de driver van de force feedback steering wheel die wel werkt op XP.

Alvast bedankt

Groet,

Satya

Hallo,

Ik zag dat jij in 2006 via de site avbtech.com de driver voor windows xp met succes had gedownload.
Die site is Japans en na vertaling blijkt het een site te zijn over verhuizen.
Heb jij voor mij de driver van de force feedback steering wheel die wel werkt op XP.

Alvast bedankt

Groet,

Satya

Hallo,

je haalt wel een heel oud topic uit de doos, wist niet eens dat ik hier nog geregistreerd stond ; )

Maar om op je vraag in te gaan, ik denk dat het domein van die website overgenomen is door een ander. Kan me niet veel herinneren van iets "Japans".
Zelf draai ik ook geen xp meer, en aangezien het al 4 jaar geleden is denk ik ook niet dat ik de drivers nog ergens op mijn Hard disk heb staan.

Volgens mijn heb ik dit stuur nog wel op zolder liggen, met de floppy en een en ander erbij.
Als ik tijd heb zou ik hier wel een keer naar kunnen zoeken en kijken.

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan