is php instelling, standaard kijkt deze op localhost naar een smtp server.
zoek in php.ini naar het volgende
[mail function]
; For Win32 only.
SMTP = localhost
naar
[mail function]
; For Win32 only.
SMTP = je eigen ISP provider
je eigen ISP provider weet ik dus niet maar ik weet wel een lijst waar je dit kan vinden
http://www.bedrijvenweb.nl/support/faq/e_mail/welke_smtp_server/
Hallo Raymond,
Bedankt voor je antwoord, maar sorry---- deze instellingen staan goed en is ingesteld op poort 25
[mail function]
; For Win32 only.
SMTP = {smtp_host}
smtp_port = {smtp_poort}
; For Win32 only.
sendmail_from = {smtp_mail
Ik werk om te testen met de USBwebserver gewoon op mijn PC, geen provider
Ik denk dat het in het script zit, maar ik zie het niet.
Dacht dat alles wel klopte, maar misschien dat een ander het ziet.
Want hij zegt dat alles verstuurd is na verzenden.
Maar als ik 1 of 2 van de drie emails leeg laat geeft hij ook een fout melding.(zie hieronder.)
Warning: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in D:\Programmas\UsbWebserver\Root\Windows7\TellafriendVeC.php on line 83
Warning: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in D:\Programmas\UsbWebserver\Root\Windows7\TellafriendVeC.php on line 88
Warning: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in D:\Programmas\UsbWebserver\Root\Windows7\TellafriendVeC.php on line 93
Warning: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in D:\Programmas\UsbWebserver\Root\Windows7\TellafriendVeC.php on line 100
Van : Anton
Email :
mijn@email.nl
Onderwerp : Van Tell-a-Friend formulier website jou Windows7info site
Aanbeveling :
Anton heeft gebruik gemaakt van de tell-a-friend formulier op Uw site.
Zijn/haar Email adres is
mijn@email.nl
De mensen die hij/zij opmerkzaam heeft gemaakt op uw site zijn:
zijn@email.nl
haar@email.com
IP: 127.0.0.1
Tijdstip: Wed 3 Mar, 2010 20:50
Uw bericht aan vriend 1 kon niet verzonden worden. Probeer het later nog eens!
Uw bericht aan vriend 2 kon niet verzonden worden. Probeer het later nog eens!
Uw bericht aan vriend 3 kon niet verzonden worden. Probeer het later nog eens!
Uw bericht naar de beheerder van deze site kon niet verzonden worden. Probeer het later nog eens!