Ultra High End Systeem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trunkz

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2010
Ik heb afgelope vrijdag voor 1000 euro de eerste onderdelen aangeschaft :D
Toch twijfel ik bij sommige dingen nog! :)

Wat ik vrijdag al heb aangeschaft:

Asus XTD evo moederbord + Amd Phenom II 955 4 x 3.2 ghz

XFX HD5870 XXX videokaart

Aerocool XT12 1000 watt voeding

Thermaltake Shark behuizing

Nog aan te schaffen:

OCZ DDR3 1600mhz 2 x 2GB

Samsung Syncmaster P2450H full HD.

Samsung 1 TB HDD

DVD rewriter [ nog niet bekend welk merk/type ]

Zoals je ziet is dit een aardig dure aanschaf, maar hey wie lekker wil gamen moet er voor bloeden :o

Ik zou graag reacties willen zien, of ik miss bij het nog aan te schaffen gedeelte iets moet veranderen?

Daarnaast vraag ik me ook af, of de HD5870 van 28 cm lang wel in deze behuizing past? :confused:

Alvast bedankt mensen! :thumb:

Geen eens een linkje naar die Aerocool XT12 1000 watt voeding aub

Waarom in godsnaam 1000W voeding?? Dit is waaaaay over de top, maarja die heb je al aangeschaft :) Dat had je weer geld kunnen besparen.

De kast en de kaart heb je ook al aangeschaft, dus het wordt even checkn of dit past.
Zo niet heb je ook brackets om je harde schijf boven in een 5 1/2 bay te zetten.
Dan heb je onder meer ruimte voor de kaart, dat heb ik ook gedaan.

Misschien ook nog een andere koeler op je cpu, voor een koeler en stiller resultaat

Waarom in godsnaam 1000W voeding?? Dit is waaaaay over de top, maarja die heb je al aangeschaft :) Dat had je weer geld kunnen besparen.

De kast en de kaart heb je ook al aangeschaft, dus het wordt even checkn of dit past.
Zo niet heb je ook brackets om je harde schijf boven in een 5 1/2 bay te zetten.
Dan heb je onder meer ruimte voor de kaart, dat heb ik ook gedaan.

Misschien ook nog een andere koeler op je cpu, voor een koeler en stiller resultaat

Hahaha of het bespaart me in de toekomst weer geld :)

Ik heb het systeem eigenlijk zo aangeschaft dat ik het makkelijk kan upgraden zonder moeilyk gedoe :D

Ik zat indd te denken om ook een andere CPU cooler aan te schaffen maar ben nog niet van plan gelijk over te clocken. Dat komt nog wel. eerst maar is het scherm en geheugen! ;);)

Ja maar 1000W is wel erg veel he. Daar kun je bijna een extra frietpan bij aansluiten.
Op die voeding kun je 2 van je systemen op aansluiten, aangezien de 5870 vrij zuinig is tov van de vorige generatie.
met 700-850 had je ook veel speling voor upgrdes ect.

Ook viel me op dat je de 5870 xx versie hebt van 409,-, waarom nam je niet bv de normale van club3d met de zelfde koeler voor 349? Die paar megahertzjes verschil had je zelf wel instellen.

Maar een cpu koeler kun je ook normaal gebruiken, mooier stiller en koeler.

En ik zou 2x een dvd brander/speler nemen, wel zo makkelijk als je eens een copie van een dvd of cd wilt maken.
Scheelt de nodige tijd en kost bijna niets extra

Ja maar 1000W is wel erg veel he. Daar kun je bijna een extra frietpan bij aansluiten.
Op die voeding kun je 2 van je systemen op aansluiten, aangezien de 5870 vrij zuinig is tov van de vorige generatie.
met 700-850 had je ook veel speling voor upgrdes ect.

Ook viel me op dat je de 5870 xx versie hebt van 409,-, waarom nam je niet bv de normale van club3d met de zelfde koeler voor 349? Die paar megahertzjes verschil had je zelf wel instellen.

Maar een cpu koeler kun je ook normaal gebruiken, mooier stiller en koeler.

Je heb gelijk over het feit dat 1000w erg veel is! :)
Zowiezo heb ik niets met CLUB3D + XFX heb ik een lifetime garantie bij! :love:
De XXX versie heb k gekocht omdat als k hem zelf overclock en hij zou bijv kapot gaan, geen garantie heb. Nu is het voor mij gedaan al gaat hij kapot, nog steeds lekker garantie !:D

ja daar heb je gelijk in, maar het is gewoon 2 jaar garantie hoor ;) ipv lifetime

Ik heb een probleem ondervonden! Thermaltake Shark Kast!

Mijn videokaart komt tegen mn HDD rack aan.
Maar ook echt strak, waardoor de 2 uitlaat gaten in mn HD5870 niet helemaal vrij zijn?
Kan dit een probleem zijn? :(

Het zijn 2 aanzuig openingen. ;)

De dikte van het materiaal is niet veel lijkt me, waardoor er nog makkelijk lucht langs kan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan