Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb sinds vandaag FTD gedownload, en ook grabit. Ik heb volgens mij alles goed ingesteld, maar als ik iets wil downloaden, opent grabit het bestand, staat er heel even decoding en dan is ie weg... Iemand een idee?
Als ik hitzone 52 probeer te downloaden, zijn dit de bestanden die ik krijg. Dit is een voorbeeld, hetzelfde geval bij andere bestanden... Klopt het trouwens dat het serveradres van hetnet binaries.news.hetnet.nl is?
Bedankt werkt nu meestalEnige probleem: het gebeurt zo nu en dan dat hij niet download, dus dat er downloadspeed: 0 kb/sec staat.. Iemand enig idee hoe dat komt? Heeft zeker weten nix met bestanden te maken, want ook andere bestanden die ik al had gedownload heb ik als testje geprobeert, en ook hier 0 kb/sec
![]()
hmm das wel raar maar kdenk niet dat het aan de bestanden ligt want het is namelijk op de server en niet via clients enz.. net als bij torrents. het zou kunnen dat die server down is maar dat lijkt me niet en dan vraag ik me ook af of tie het wel zou vinden als de server down is. maybe je firewall?? of instellingen van newsreader?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.