Hoe kan ik nieuwe meubels enz in de Sims 3 zetten?

• Onderwerp starter Onderwerp starter onika
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

onika

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Laatst heb ik de Sims 3 gedownload, en nu wil ik er nieuwe meubels en kleding enzovoorts in zetten. Ik heb ze nu in de map:
C:/program files/electronic arts/de sims 3/mods/packages.
ik heb ergens gelezen dat ik de map mods en packages zelf moest gaan maken. daar heb ik dus de .packages in gezet. Er zaten ook .dll bestanden bij. die heb ik deze map:
C:/program files/electronic arts/de sims 3/game/bin.

Nu start ik het spel op, en ik heb de nieuwe spullen er nog niet in.

Toen had ik gelezen dat ik een programma moest hebben, iets van ts3 launcher? klopt dat en waar is dat te downloaden?
Onika

Laatst heb ik de Sims 3 gedownload, en nu wil ik er nieuwe meubels en kleding enzovoorts in zetten. Ik heb ze nu in de map:
C:/program files/electronic arts/de sims 3/mods/packages.
ik heb ergens gelezen dat ik de map mods en packages zelf moest gaan maken. daar heb ik dus de .packages in gezet. Er zaten ook .dll bestanden bij. die heb ik deze map:
C:/program files/electronic arts/de sims 3/game/bin.

Nu start ik het spel op, en ik heb de nieuwe spullen er nog niet in.

Toen had ik gelezen dat ik een programma moest hebben, iets van ts3 launcher? klopt dat en waar is dat te downloaden?
Onika

http://www.simprograms.com/the-sims-3-tutorials/

Dankje, ik ben al een heel eind.
Alleen omdat ik de sims heb gedownload, kan ik me niet inloggen.
Dat komt omdat de serial code onjuist is.
Hoe kan ik dat dan oplossen?

Dankje, ik ben al een heel eind.
Alleen omdat ik de sims heb gedownload, kan ik me niet inloggen.
Dat komt omdat de serial code onjuist is.
Hoe kan ik dat dan oplossen?

Niet op dit forum, want vragen naar serienummers, cracks etc. is niet toegestaan. Lees de huisregels hier

Tijs.

Simpelweg dubbel klikken op de .package file in de map packages zou voldoende moeten zijn.

Voor handige progjes kijk eens hier: http://linna.modthesims.info/browse.php?f=139&showType=1&gs=2

Progjes om .package te installeren (ipv de dubbelklik), sim3pack en nog veel meer. De site heeft ook downloads.

Ik ben daar ingeschreven, maar weet even niet meer of dat vereist is om te kunnen downen daar. Moet je dus even proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan