JuanG
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 jun 2009
Hee,
Ik weet niet of dit de goede plek is voor dit onderwerp zoniet verbeter me....
Ik heb vandaag Flight simulator X gekocht in de hoop op een beetje realiteit en plezier
Nou heb ik vanmiddag thuis de game geinstalleerd ging allemaal goed etc.
Toen hij klaar was met instaleren vroeg hij of ik het programma meteen wilde opstarten en spelen, dat deed ik.
Toen ik eenmaal was uitgespeelt was ik ff wat anders gaan doen en even later wilde ik weer het spel spelen:
ik start het spel op en daarna had ik de graphics op ultra high gezet in gedachte dat mijn het wel aan kon.....
Maar te vergeefs ik heb max. maar 20FPS wat heel erg mager is.
En hij gaf ook een paar keer al problemen aan van: your pc is ran out of avaiable memory please restart FSX again.
Mijn systeem is:
Moederbord: Asus Crosshair II Formula (R.o.G serie van Asus)
CPU: AMD phenom II x 2 550 BE
RAM: 2x 2GB corsair twin 6400(800Mhz)
Grafische kaart: Asus EN250GTS GDDR3 1GB versie
dit zijn zowat alle hoofdzaken, als ik bjiv. achter op het doosje van FSX keek zat ik er ruimschoots boven de aangeraden systeemeisen, en met het online progje'' Can you run it'
stak ik ook boven recomended uit,
dus wat is mijn probleem??
Heb al vele forums doorzocht
Ik weet niet of dit de goede plek is voor dit onderwerp zoniet verbeter me....

Ik heb vandaag Flight simulator X gekocht in de hoop op een beetje realiteit en plezier
Nou heb ik vanmiddag thuis de game geinstalleerd ging allemaal goed etc.
Toen hij klaar was met instaleren vroeg hij of ik het programma meteen wilde opstarten en spelen, dat deed ik.
Toen ik eenmaal was uitgespeelt was ik ff wat anders gaan doen en even later wilde ik weer het spel spelen:
ik start het spel op en daarna had ik de graphics op ultra high gezet in gedachte dat mijn het wel aan kon.....
Maar te vergeefs ik heb max. maar 20FPS wat heel erg mager is.
En hij gaf ook een paar keer al problemen aan van: your pc is ran out of avaiable memory please restart FSX again.
Mijn systeem is:
Moederbord: Asus Crosshair II Formula (R.o.G serie van Asus)
CPU: AMD phenom II x 2 550 BE
RAM: 2x 2GB corsair twin 6400(800Mhz)
Grafische kaart: Asus EN250GTS GDDR3 1GB versie
dit zijn zowat alle hoofdzaken, als ik bjiv. achter op het doosje van FSX keek zat ik er ruimschoots boven de aangeraden systeemeisen, en met het online progje'' Can you run it'
stak ik ook boven recomended uit,
dus wat is mijn probleem??
Heb al vele forums doorzocht