windows 7 instalatie probleem er kan geen nieuwe systeem partitie worden gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

techn9ne

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Wat betekent er kan geen nieuwe systeem partitie worden gemaakt en geen bestaandepartie worden gevonden zie log bestanden. ik was bij een vriend hij wou windows 7 erop. dus ik deed het gebruiklijke. ik kwam bij de venster voor de instalatie met de hardeschrijfen maar ik kreeg. de extrene hardeschrijf te pakken daarna schakelde die uit ik kreeg gewoon de hardeschrijf. opeens net toen ik die wou instaleren kreeg ik die melding opeens. heeft iemand raad ???

Hoi !

Krijg je wel de vraag: op welke partitie je Win 7 wilt installeren ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Krijg je wel de vraag: op welke partitie je Win 7 wilt installeren ?

Greetz,

Harry.

het is een hardeschrijf van 500 volgens mij. ik ga morgen opnieuwe proberen hij had hem deelde onder 2 parties eentje zijn eigen back up en die andere gewoon windows rond de 70 80 gb die had ik geformateerd ik kreeg primer en die 300 400gb stond logics op. dus ik hem probeert onder 70 80 gb te instaleren maar ik kreeg die melding dus. toen had ik gekeken of die onder die 300 400gb wou toen wou die wel. maar hij wou maar max 80 gb voor windows geven. ik deed toch nog 120 gb ik formateerde nog. toen kreeg ik zelfde melding. en toen deed ik alles 1 partitsie wou maken kreeg ik zelfde probleem. ( na de formatatie/deling werd alles primair )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan