Driver ATAPI CDROM.52X installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel1001

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2010

Goedenmiddag,

Omdat mijn Cd Rom (Atapi CDROM. 52x) het niet zo goed doet (hij laadt niet) heb ik besloten mijn drivers up te daten. Maar jammer genoeg.. ik kan geen drivers vinden! Ik heb geprobeerd wat driver scan freeware te vinden, maar jammer genoeg tevergeefs.. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Daniël

Extra Informatie:
Veld Waarde
Apparaateigenschappen
Soort Besturingssoftware ATAPI CDROM.52X
Datum Besturingssoftware 1-7-2001
Versie Besturingssoftware 5.1.2535.0
Leverancier Besturingssoftware Microsoft
INF-Bestand cdrom.inf

Eigenschappen Optische Stations
Fabrikant Brand
Apparaattype CD-ROM
Interface ATAPI

Reading Speeds
CD-ROM 52x

Laatst bewerkt:
Hoi...

Voor een cdrom speler zijn drivers helemaal niet nodig om te instaleren.In windows zitten die "ingebakken".Mogelijk is er dus wat anders aan de hand.Heb je dit probleem bij alle cd's?
Wellicht zit er iets voor je lazer,zit de kabel nog goed of de speler is simpelweg overleden

Thanx..

Dat zou goed kunnen. Ik ga even alle kabels aan duwen en kijken of hij het dan wél doet!!

*By The Way Bij alle cd's doet ie zo "raar"

Daniël :thumb:

Nee helaas.. :(

Ik heb de pc kabels aangeduwd en dat programma geprobeerd. Maar tevergeefs! Is er nóg iets, voordat ik mijn cd-rom moet vervangen. Misschien toch iets met drivers?

Daniël

Laatst bewerkt:
Hoi....

Verwijder hem eens uit apparaatbeheer.(installatie ongedaan maken)
Dan je pc herstarten.Windows moet hem als goed is dan herkennen en drivers instaleren.(is eigenlijk hetzelfde als wat dat progje deed maar dan the oldversion way)Doet ie het dan nog niet dan lijkt ie mij overleden.....

Tja..

Ik heb mijn best gedaan maar volgens mij is-ie (r.i.p.) btw. hoe gaan die dingen stuk de koperdraden erin gaan toch niet na 20 jaar "stuk"?

:thumb:

Het blijft "techniek" wat ook kan overlijden toch??:D:D
beetje speler koop je voor 15 euro...;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan