E-mail weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

adje30

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe pc omdat de oude stuk was nu heb ik de oude harde schijf in de nieuwe pc gedaan en probeer mijn e-mails terug te halen zodat ik ze op de nieuwe harde schijf kan zetten maar kan ze helaas niet vinden. Wie kan mij vertellen waar ik ze moet zoeken? Ze zijn toch wel terug te halen?:shocked:

Alvast bedankt voor je reactie.

Adje

Ik draai momenteel onder windows XP en op mijn oude pc had ik ook XP. Probeer nog even wat meer info te geven. Ik heb mijn oude schijf in mijn nieuwe pc zitten en fungeert daar als 2e schijf maar alle gegevens staan daar nog op omdat mijn oude pc dus stuk was ik draai nu xp op mijn nieuwe schijf en wil graag mijn e-mail gegevens van mijn oude schijf halen ben al aan het zoeken geweest maar kan ze helaas niet vinden. Mischien dat jullie nog een idee hebben heb ook al geprobeert om alleen mijn oude schijf te laten draaien op mijn pc maar dat werkt niet.

Ik draai momenteel onder windows XP en op mijn oude pc had ik ook XP. Probeer nog even wat meer info te geven. Ik heb mijn oude schijf in mijn nieuwe pc zitten en fungeert daar als 2e schijf maar alle gegevens staan daar nog op omdat mijn oude pc dus stuk was ik draai nu xp op mijn nieuwe schijf en wil graag mijn e-mail gegevens van mijn oude schijf halen ben al aan het zoeken geweest maar kan ze helaas niet vinden. Mischien dat jullie nog een idee hebben heb ook al geprobeert om alleen mijn oude schijf te laten draaien op mijn pc maar dat werkt niet.

Hoi,

De gegevens van jezelf in Outlook staan allemaal in één bestand: OUTLOOK.PST
Op de oude schijf staat dat bestand waarschijnlijk hier:

[Schijfletter]\Documents and Settings\[jou gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst

Je kunt dit bestand verplaatsen of kopiëren naar exact dezelfde locatie op de nieuwe schijf (dus c:\ waarschijnlijk)

er zat geen PST bestand in deze map wel andere bestanden en die heb ik gekopieerd en in de map geplakt op mijn nieuwe schijf maar er veranderd helaas niets.

er zat geen PST bestand in deze map wel andere bestanden en die heb ik gekopieerd en in de map geplakt op mijn nieuwe schijf maar er veranderd helaas niets.

Hoi,

Jammer, want dat is de standaardlokatie waar door Outlook het pst-bestand wordt opgeslagen.
Dan moet je op de oude schijf eens zoeken naar het bestand outlook.pst of naar bestanden met die extensie: *.pst
Het kan zijn dat je in de verkenner verborgen bestanden en mappen en Beveiligde besturingssysteembestanden zichtbaar moet maken.

Laatst bewerkt:
Topic opgeschoond. De vraagsteller wordt niet geholpen door over en weer met elkaar te gaan afkraken.:rolleyes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan