leroyvanriet
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 16 mrt 2010
oke ik heb sinds een paar weken het probleem dat als ik iets zoals hyves,(tagged net zoals iets als hyves) en google en alle vergelijkbare dingen eigenlijk alle site's wel delen niet kan zien of weg laat,
bij google en tagged laat die alleen dat kruisje zien
bij hyves als ik bijv, naar inbox wil dan krijg ik tekentjes die ik niet snap een soort van papiertje met een ezelsoortje aan bovenkant en in het midden gescheurd.
ik heb alle internet browsers geprobeerd IE,FF,Opera,Chrome
bij allen heb ik hetzelfde probleem en ook laden ze sommige site's of onderdelen van site's enorm traag.
ik heb een redelijk goeie computer die moeiteloos de mooiste spellen afspeelt dus ik snap zowiezo niet dat alles traag gaat.
mijn OS is vista 32 bit
ik HEB alles wat ik weet geprobeerd ook internet instelling herstellen naar de originele instellingen.
ik hoop echt dat iemand hier een oplossing voor weet want ik kan niks normaal doen als die niet eens iets laat zien.
sterker nog ik had zelfs problemen om deze site te kunnen zien.
HELP!
mvg. leroy van riet
bij google en tagged laat die alleen dat kruisje zien
bij hyves als ik bijv, naar inbox wil dan krijg ik tekentjes die ik niet snap een soort van papiertje met een ezelsoortje aan bovenkant en in het midden gescheurd.
ik heb alle internet browsers geprobeerd IE,FF,Opera,Chrome
bij allen heb ik hetzelfde probleem en ook laden ze sommige site's of onderdelen van site's enorm traag.
ik heb een redelijk goeie computer die moeiteloos de mooiste spellen afspeelt dus ik snap zowiezo niet dat alles traag gaat.
mijn OS is vista 32 bit
ik HEB alles wat ik weet geprobeerd ook internet instelling herstellen naar de originele instellingen.
ik hoop echt dat iemand hier een oplossing voor weet want ik kan niks normaal doen als die niet eens iets laat zien.
sterker nog ik had zelfs problemen om deze site te kunnen zien.
HELP!
mvg. leroy van riet