Installatie probleem: windows niet herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsG

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2007
Vandaag heb ik een Zalman Trimon 22" monitor gekocht. Hierbij stond op een cd de software ervan. Het installeren begon goed, maar na een tijdje kreeg ik de volgende foutmelding:

Windows_niet_herkend.jpg

Punt is dat mijn computer momenteel al draait op Windows Vista 32 bit, en daarop zou hij het nog moeten kunnen doen ook, tenminste, dat las ik ergens.

Weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

Je hebt een monitor gekocht, maar je bent met een videokaart driver bezig. De monitor zou standaard herkend moeten worden.

Je hebt een monitor gekocht, maar je bent met een videokaart driver bezig. De monitor zou standaard herkend moeten worden.

De monitor zelf doet het ook wel, maar het punt is dat de 3d-software het niet doet.

Wel de chipset driver geïnstalleerd? Welke videokaart heb je?

Wel de chipset driver geïnstalleerd? Welke videokaart heb je?

Ik weet zo niet wat een chipset driver is. Het zou dus kunnen, maar dat weet ik niet. En ik ben vrij leek op dit sooort gebieden, waar staat precies welke videokaart je hebt? :o

Alvast bedankt in ieder geval!

Je bent wat voor de videokaart aan het installeren, dus neem ik aan dat je deze ook hebt gedownload. Chipset driver is de driver van het moederbord. De grote "printplaat" in je kast, waarop alles in aangesloten.

Ik heb de pc zelf al een tijdje, en dat is wel altijd goed gegaan, dus ik neem aan dat de chipset driver al goed is, tenminste, als ik het begrijp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan