fout in spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

fernandel

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2010
goeden dag dit is mijn eerste bericht dus ik hoop dat ik het goed doe .
het probleem is als volgt ik heb een nieuw spel geen illegaal maar gekocht in de winkel.
alls het spel geinstalleerd is en ik start het op krijg ik een foutmelding n.l.
gta 1v fatal error rmn40
ik heb op google gekeken maar daar kwam ik niet verder als dat ze zijden dat de service pakketen geinstalleerd moesten worden nu alle drie de service pakken zowel 1 2als ook 3 staan er op en zijn helemaal bijgewerkt maar het probleem blijft hopelijk kunnen jullie mij helpen

vriendelijke groeten fernandel

Welkom op Helpmij,

Je deed het bijna goed maar je had je vraag in de sectie "overige software" gezet terwijl er ook een "spellen" sectie is en zelfs een "spel werkt niet (meer)" sectie :)

Ik heb hem verplaatst voor je en adviseer je voortaan even goed de secties te bekijken alvorens je je vraag plaatst.

Succes met je vraag,

T

Laatst bewerkt:
De error, ja.

Welk deel van de gta serie? Er zijn meerdere.

Je pc voldoet wel aan de eisen voor het spel? Plaats hier eens een hardware overzicht.

Je drivers zijn up to date?

Ik heb het probleem ook gehad!
Dit is wat mij hielp: Ga naar het icoontje waarmee je GTA IV start.
Doe rechtermuisknop op het icoontje en ga naar eigenschappen.
Ga daarna naar het tabje ''Compabiliteit''. Daarna zie je een tabje staan wat je niet kan selecteren omdat je het vakje erboven niet hebt aangevinkt. Je ziet in het vakje waarschijnlijk staan ''Windows XP (Service Pack 2)'' (Dat heb ik ten minste). Dan kijk je erboven en staat er ''Dit Programma in compabiliteitsmodus uitvoeren'' Dat moet je aanvinken en dan kun je in het vakje eronder scrollen. Klik op ''Windows 2000'' dan helemaal onderaan op ''Toepassen'' en dan ''Ok''.
Laat even weten of dit werkt.
Menno

Je pc voldoet wel aan de eisen voor het spel? Plaats hier eens een hardware overzicht.

Je drivers zijn up to date?

ik heb een nieuwe pc acer m7720
intel core i7-920 processor
6 gb geheugen
ati hd4650 1gb dvi vga hd windows 7 home preminum

Drivers up to date?

En ik zie op de fout veel over service pack 1 voor vista en sp3 voor xp. Jij gebruikt win 7, wellicht is compatibiliteits modus inderdaad een optie. Zet die eens op vista sp1 of xp sp3.

spel

ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de hulp.
het probleem is opgelost met de oplossing van menno.

vr.groeten fernandel:thumb::thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan