Windows start niet op..

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaman667

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Zoals al aan gegeven mijn windows wil niet meer opstarten hij blijft "vast" staan op het blauwe welkom's scherm.
Mijn broertje had een spelletje gedownload zie link hieronder
Maplestory-europe
en dat is een betrouwde gratis spel, maar na het downloaden ervan start windows niet meerop zoals eerder aangeven,
recovery point heeft geen zin want windows stond al op deze pc dus we hebben geen cd van windows.

Help. :(

Opstarten veilige modes

spel verwijderen > opnieuw starten > doet ie niet? dan weer veilige modus > recovery ;)
Byee VRC

Laatst bewerkt door een moderator:
@visha: Je mag wel eens wat meer informatie geven over je uitleg

@TS: Je kan idd eens proberen op te starten in de veilige modus. Dit kan je doen door net na het BIOS scherm( scherm met zwarte achtergrond en witte letters) door op F8 enkele keren te blijven drukken. Dan krijg je een scherm waar je enkele opties kan kiezen. Dan kies je veilige modus.

Succes!

ik zie wel een scherm met blauw achtergrond en witte letters als ik op F2 of F11 druk maar F8 werkt niet :confused:
en ik zie geen veilige modus optie.

Kweet niet wat de gebruiker weet. Kan we'll hele handleiding schrijven maar daarmee stoor ik alleen de TS als hij er al vanaf weet en weet ie het niet dan moet ie het vragen dan geef ik een uitleg.

@TS : je moet indd F8 gebruiken
Doe de pc aan en begin vervolgens heletijd op je F8 toets te rammen tot deze opties geeft waar je uit kan kiezen. Je zegt blauw met witte letters = blue screen of death dat betekent dat je de F8 knopt niet goed gedrukt hebt op juiste moment.

Byee VRC

Laatst bewerkt:
[\QUOTE]

Kweet niet wat de gebruiker weet. Kan we'll hele handleiding schrijven maar daarmee stoor ik alleen de TS als hij er al vanaf weet en weet ie het niet dan moet ie het vragen dan geef ik een uitleg.

@TS : je moet indd F8 gebruiken
Doe de pc aan en begin vervolgens heletijd op je F8 toets te rammen tot deze opties geeft waar je uit kan kiezen. Je zegt blauw met witte letters = blue screen of death dat betekent dat je de F8 knopt niet goed gedrukt hebt op juiste moment.

Byee VRC

F8 werkt, maar zelfs met veilige modus blijft ie vast staan op windows scherm.., als ik dan ctrl+atl+delete doe zie ik een zwarte achtergrond met in elke hoek "veilige modus" staan, en de taakbeheer. maar meer niet.
Wat te doen??

Laatst bewerkt:
Denk je dat ik dom ben-.- ik weet wel wat BSOD is...
ik krijg BIOS voor met F11 zoals ik zei in mijn post.
daar zit geen optie voor veilige modus..?
Still help needed.. ;(

Kheb nooit gezegd dat je dom bent.
Kgaf alleen maar een uitleg van de term maar goed
Als je zo doet en niet dom bent dan kan je het probleem zelf
Ook we'll oplossen dus los het zelf maar op.

Doei

F8 werkt, maar zelfs met veilige modus blijft ie vast staan op windows scherm.., als ik dan ctrl+atl+delete doe zie ik een zwarte achtergrond met in elke hoek "veilige modus" staan, en de taakbeheer. maar meer niet.
Wat te doen??

Jah sorry ik was beetje pissed off omdat dat ding et niet doet, ik heb mijn reactie aangepast.

Ik snap dat je pissed of bent maar je moet begrijpen dat tijd waardevol is en ik kies ervoor om mijn tijd te besteden om mensen van helpmij en jouw te helpen(=gratis hulp) en dan krijg ik stank voor dank. Omdat de computer het niet doet moet je niet afreageren op mij.
Maar goed. zand erover en kzal je wel verder proberen te helpen als je het maar niet weer doet.

euhm.. je komt in veilige modus zeg je en je kan met ctrl+alt+delete wel de taakbeheer starten zeg je. probeer dan te klikken op
Bestand > Nieuwe taak(Uitvoeren)
voer hier de commando explorer.exe
als het goed is zie je nu je bureaublad en kan je vervolgens het spel verwijderen via configuratiescherm(software).
is dit niet het geval euhm... ja dan moet ik weten welke processen er draaien zodat je misschien er een paar moet sluiten met verband van malware software.

Byee VRC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan