comodo firewall laat zich niet deinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sigma

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2003
LS,

Krijg wanneer ik zaken aan Comodo wil veranderen de melding dat Comodo Firewall Pro 3.x gedeinstalleerd moet worden. Deinstalleren gaat niet. Ook niet via Config-Software.
Andere onderdelen van Comodo zijn ook niet te deinstalleren, want daar wordt gesteld dat ze eerst geinstalleerd moeten worden.
Comodo wil ik deinstalleren omdat ik een installatie moet doen zonder firewall of virusscanner geinstalleerd te hebben staan.

Alvast bedankt

LS,

Krijg wanneer ik zaken aan Comodo wil veranderen de melding dat Comodo Firewall Pro 3.x gedeinstalleerd moet worden. Deinstalleren gaat niet. Ook niet via Config-Software.
Andere onderdelen van Comodo zijn ook niet te deinstalleren, want daar wordt gesteld dat ze eerst geinstalleerd moeten worden.
Comodo wil ik deinstalleren omdat ik een installatie moet doen zonder firewall of virusscanner geinstalleerd te hebben staan.

Alvast bedankt

Installeer commodo opnieuw en verwijder het dan vervolgens.
Byee VRC

Dat is nu net het probleem. Er valt niets te doen. Wanneer ik wil installeren of deinstalleren komt dezelfde melding. Eerst de Comodo Firewall Pro 3.x deinstalleren.

Dat is nu net het probleem. Er valt niets te doen. Wanneer ik wil installeren of deinstalleren komt dezelfde melding. Eerst de Comodo Firewall Pro 3.x deinstalleren.

draait deze proces?
probeer te sluiten en dan (de)installeren.

Tevens gebruik juiste versie bij installeren/repareren ;)

Byee VRC

Bedankt voor de tips.
Had ik allen al geprobeerd en nog veel meer.
Helaas werkte niets, heb inmiddels de computer totaal opnieuw geinstalleerd.
Werkt ook en nu geen probleem meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan