McAfee update probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jtheiner

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2010
Hallo,

Ik heb een plaatje bijgevoegd, dat is de foutmelding.
(er zijn geen updates toegepast omdat de pakketten zich niet bevinden in de opslagplaats: VSCANCEU1000, EXTRADAT1000, VIRUSCAN)

Ik heb al een .dat update gedraait:
De nieuwste update gedownload van de McAfee site, deze proberen te draaien, maar hij zegt dat de nieuwste .dat bestanden al geïnstalleerd zijn.

Ook had ik op internet gelezen dat je een register key moest verwijderen... Dit gedaan. Geen resultaat.

iemand anders nog een idee?

Alvast bedankt!

McAfee.jpg

Hallo,

Ik heb een plaatje bijgevoegd, dat is de foutmelding.
(er zijn geen updates toegepast omdat de pakketten zich niet bevinden in de opslagplaats: VSCANCEU1000, EXTRADAT1000, VIRUSCAN)

Ik heb al een .dat update gedraait:
De nieuwste update gedownload van de McAfee site, deze proberen te draaien, maar hij zegt dat de nieuwste .dat bestanden al geïnstalleerd zijn.

Ook had ik op internet gelezen dat je een register key moest verwijderen... Dit gedaan. Geen resultaat.

iemand anders nog een idee?

Alvast bedankt!

McAfee.jpg

Probeer deze installatie bestanden van de update te verwijderen.
waarschijnlijk in de installatie map van mcaffee

Probeer deze installatie bestanden van de update te verwijderen.
waarschijnlijk in de installatie map van mcaffee

Bedankt voor de tip!

Helaas heb ik niks kunnen vinden in de McAfee map...
Ik ga nu het programma verwijderen en opnieuw installeren. Kijken of het dan wel lukt.

Bedankt voor de tip!

Helaas heb ik niks kunnen vinden in de McAfee map...
Ik ga nu het programma verwijderen en opnieuw installeren. Kijken of het dan wel lukt.

Hij is opnieuw geinstalleer, maar zelfde fout na update. (tussendoor opnieuw opgestart).

Plzzz help!??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan