Kan geen links openen in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoeyPC

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Hoi.

Sinds kort heb ik mijn hotmail account in mijn outlook gezet. Alleen nu als ik een mailtje krijg met een link erin, dan kan ik deze niet openen. Ik krijg dan namelijk de volgende melding:
Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheeder.
Heeft iemand een idee hoe ik wél gewoon links kan openen in outlook?

Alvast bedankt.

Hoi.

Sinds kort heb ik mijn hotmail account in mijn outlook gezet. Alleen nu als ik een mailtje krijg met een link erin, dan kan ik deze niet openen. Ik krijg dan namelijk de volgende melding:

Heeft iemand een idee hoe ik wél gewoon links kan openen in outlook?

Alvast bedankt.

Ik heb hetzelfde probleem, maar heb het eens eerder gehad, had nl. Google Chrome geinstalleerd. Heb dit nu verwijderd maar door dit programma werkt nu geen enkele link meer. Ik heb tevens Outlook Connector. Heb een idee dat het ook hierdoor komt. Tevens krijg ik een foutmelding ivm. internetagenda abonnement, nl: OxFFE72EFD
Verder staat daaronder: webcall://www.flogs.com/p/159779.uEvy5IPf30qORVMWbaVhb9/59

Hoop dat iemand anders ook weet wat ik nu kan doen, krijg geen bericht(en) meer binnen.
:confused:

Joey wat is de melding die jij krijgt, dit staat er niet onder, wil je dit nog een keer erin zetten?
Ik heb hetzelfde probleem, maar heb het eens eerder gehad, had nl. Google Chrome geinstalleerd. Heb dit nu verwijderd maar door dit programma werkt nu geen enkele link meer, al is Chrome weg. Heb ergens gelezen dat er een fout in Chrome zit, maar weet dit niet meer te vinden op internet, wellicht even googlen.Ik heb tevens Outlook Connector. Heb een idee dat het ook hierdoor komt. Tevens krijg ik een foutmelding ivm. internetagenda abonnement, nl: OxFFE72EFD
Verder staat daaronder: webcall://www.flogs.com/p/159779.uEvy5IPf30qORVMWbaVhb9/59

Hoop dat iemand anders ook weet wat ik nu kan doen. Krijg nog wel mail binnen. Alleen bovenstaande foutmelding is irritant.
:confused:

ik heb dit probleem met chrome ook ooit eens gehad en opgelost door 2 bestandjes in het register te importeren. Ik kan het zip bestandje wel mailen als je dit wilt proberen, maak dan eerst een backup van het register.

Wat je eerst zou kunnen proberen is het volgende:

ga in internet explorer naar "Extra" --> "internet opties" --> "tabblad geavanceerd" en klik op “opnieuw instellen”.

Dit kan het probleem ook oplossen. Als dit niet werkt kun je altijd nog de bestandjes proberen. PM me dan je mail adres en ik stuur ze naar je.

De procedure via de opties van internet explorer zou JoeyPC ook kunnen proberen, als hij ook Chrome heeft gedeinstalleerd kan hij ook de bestandjes proberen, anders moeten we een andere oplossing bedenken.

Hoi

Joey wat is de melding die jij krijgt, dit staat er niet onder, wil je dit nog een keer erin zetten?

Dit is de melding die ik krijg als ik een een link probeer te openen in outlook:

Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheeder.

@ Jordi Hekhuis

Ik heb geen Chrome geinstalleerd, ik gebruik alleen IE en Firefox. Ik heb dit net geprobeerd:
ga in internet explorer naar "Extra" --> "internet opties" --> "tabblad geavanceerd" en klik op “opnieuw instellen”.
maar tevergeefs, ik kan nog steeds geen links openen in outlook.

Dit lijkt mij dan een beveiligings probleem, wat voor versie van outlook en windows heb je?

probeer ook eens deze topic

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=197746

volgens mij hebben we dit nu al geprobeerd door de instellingen te herstellen, maar kijk even of internet explorer de standaard toepassing is voor internet

Laatst bewerkt:
Hoi

Het probleem is al verholpen. Ik had Firefox niet als standaardbrowser aanstaan. Nu wel, en ik kan gewoon weer links openen in Outlook dus.

Bedankt voor alle hulp :thumb:

outlook en browser

Toch blijft het een raar geval. Hetzelfde probleem als hierboven ondervond ik met Chrome als mijn standaard browser. Daarna IE ingesteld en het probleem bleef bestaan. Daarna firefox ingesteld en probleem is weg, maar nu ook voor IE en CHROME. En met deze laatste magnifieke browser werk ik nu weer verder.

Groeten,
Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan