• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe kan ik Excel doc synchroniseren met outlook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Autobranche

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2009
Ik vraag mij af hoe ik een excel doc kan linken naar een outlook agenda. Dus als ik iets in Excel zet wil ik dat ook automatisch in outlook hebben. Niet alleen voor mij maar voor meerdere personen. Hoe kan ik dit realiseren???? Of zijn hier betere manieren voor?

Beste Autobranche ;)

Misschien ben je hiermee geholpen ?

Anders typ in Google het volgende in:
"van excel naar outlook"

Groetjes Danny. :thumb:

Laatst bewerkt:
Ik vraag mij af hoe ik een excel doc kan linken naar een outlook agenda. Dus als ik iets in Excel zet wil ik dat ook automatisch in outlook hebben. Niet alleen voor mij maar voor meerdere personen. Hoe kan ik dit realiseren???? Of zijn hier betere manieren voor?

Het is niet echt duidelijk wat je precies bedoelt.
Het volgende lijkt duidelijk: je hebt een Excel werkmap waarvan je de gegevens beschikbaar wilt stellen aan anderen.
Je wilt Outlook gebruiken om ..... ja wat eigenlijk???

Waarom de Agenda; betreft de inhoud van je Excel-werkmap een 'soort' agenda-items?

Ja, enkel Outlook gebruiken.

Overigens is VBA ook beschikbaar in Outlook, dus als je wenst te programmeren kan dat ook rechtstreeks in Outlook.

een excel doc kan linken naar een outlook agenda. Hoe kan ik dit realiseren???? Of zijn hier betere manieren voor?

Ik heb een beetje zitten zoeken en ben tot volgende gekomen in excel 2007 en 2010 niet getest in 2003 :eek:
Kijk of dit aan jouw vraag beantwoord ;) De helpers zien ook niet je opbouw van je excel bestand :rolleyes:

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan