videokaartje

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistermarijn

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
hey.
ik krijg binnenkort nieuwe pc volgende maand ofzow denk ik
het is een :
amd athlon 64 x2 5200 2.66ghz
2.5gb ram
Nvidia Geforce 8500gt 512mb

je denkt vast wat een ***** gfx kaart! (hijs namelijk gebruikt voor foto en video bewerking)
maar ik wil er dus een nieuwe in.
maar welke?
beneden de 100 euro
zodat ik crysis en alle nieuwe games op hoog kan spelen op maximaal 1280x1024...

alvast bedankt!

geef wat meer info over de computer
wat is de voeding merk en wattage

met die cpu kan je gaan voor een Radeon HD 4800 series nemen, daarbij heb je al een 4890 voor 99.95 in Alternate. daarmee kan je zeker crysis op med doen, misschien zelfs sommige dingen op high.

misschien zal je ook een extra aansluiting moeten kopen (2Xmolex naar 6+2pins PCIe) als je geen zo eentje hebt zitten op je huidige voeding.

@ hierboven, ik denk niet dat hij zich zorgen zou moeten maken over de voeding. als het al een 8500gt kan draaien, zal het denk ik geen probleem moeten geven.

Laatst bewerkt:
met die cpu kan je gaan voor een Radeon HD 4800 series nemen, daarbij heb je al een 4890 voor 99.95 in Alternate. daarmee kan je zeker crysis op med doen, misschien zelfs sommige dingen op high.

misschien zal je ook een extra aansluiting moeten kopen (2Xmolex naar 6+2pins PCIe) als je geen zo eentje hebt zitten op je huidige voeding.

@ hierboven, ik denk niet dat hij zich zorgen zou moeten maken over de voeding. als het al een 8500gt kan draaien, zal het denk ik geen probleem moeten geven.

ik zat eerst een beetje te kijke naar de 8800gt of gtx
een jonge uit me klas kent zon baas van een bedrijf die pc hardware verkoopt hij kreeg een 9800gt voor 25euro!!!

wel... dat is nog veel, als je weet wat zij eigenlijk maar afdokken voor zo'n ouwe ding. ze willen hem denk ik gewoon kwijt zijn.

maar met een 9800gt of gtx, zal je crysis maar op low of very low kunnen spelen hoor. ik ken iemand die met zo'n GPU moet werken, en die kan crysis bijna niet spelen.

wel... dat is nog veel, als je weet wat zij eigenlijk maar afdokken voor zo'n ouwe ding. ze willen hem denk ik gewoon kwijt zijn.

maar met een 9800gt of gtx, zal je crysis maar op low of very low kunnen spelen hoor. ik ken iemand die met zo'n GPU moet werken, en die kan crysis bijna niet spelen.

maar dan kan niet!
de recomend is een 7800gt en de 9800gt is minimaal 2x zo snel..
en op youtube staan allemaal filmpjes dat hij op high kan.
zoals dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=_LKpcr_YseU en die heeft dan nog een slomere CPU...

Onzin. 25,- voor een 9800GT is een koopje (mits pci-e natuurlijk en niet de oude AGP)
Crysis kon ik destijds ook perfect spelen op m'n 8800GTS.
Niet alles op very high, maar kwam toch aardig in de buurt.

Maar inderdaad even je voeding checken ? Merk en wattage alvorens een nieuwe kaart aan te schaffen

Ati

Ik gebruik zelf een ATI Radeon HD4670. Zelfs met een Pentium IV (3.00gHz) kan ik nog prima Crysis spelen op 1920x1080. Ik heb hem nog ietsjes omgebouwd (de kaart). Ik heb er een nieuwe koeling op gezet, en nu blijft hij zelfs tijdens Crysis nog keurig onder de 45 graden!!! En even voor de duidelijkheid, ik speel Crysis met de Videosettings op Normal en geen antialisering... (dat trekt hij helaas niet)

Hij kost ongeveer 60 tot 75 euro.

Overal staat dat het een gemiddelde kaart is, maar zo beleef ik het zeker niet!!!

Veel succes er nog mee ;)

mr32 :cool:

Oja, ik heb een Dell Dimension 8400 met een pentium 4, 2 gb ram...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan