Game-PC niet te duur wil BBC2 kunnen spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

feikejo

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2010
Hallo mensen ik wil een gaming pc.
Ik heb zelf ook al geprobeerd er een samen te stellen maar de helft snapte ik niet (ben 11)
Dus hier onder staan mijn eisen.
Alvast bedankt

Budget - 1000 Euro(maar als het goedkoper kan graag)
Hoe belangrijk is stilte? - Niet heel erg als het maar minder erg is als mijn xbox360 xD
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Die moet al gebeurd zijn
Besturingssysteem - Ik wil windows 7 maar ingeval van nood heb ik hier nog wel xp
Verder wil ik een headset, toetsenbord en muis waar je goed mee kan gamen
Het moet een nvidia videokaart zijn dat wil k gewon.
Voor battlefield bad company 2 moet die dit kunnen dus dit moet erin:
Processor: Core 2 DUO @ 2 GHz
Memory: 2 GB
Hard Drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version
Video Memory: 256 MB (NVIDIA GeForce 7800GT/ATI X1900)
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard and Mouse
DVD Rom Drive
Kan het misschien een 120 hertz beeldscherm zijn dan kan ik 3d vision kopen.
Als dat te duur is hoeft het niet perse

Laatst bewerkt:
Hoi, ik heb zelf onlangs gekocht:

Cooler Master II Advanced case
Cooler Master Silent Pro 700w voeding
Cooler Master Hyper 212 Plus processor koeler
Asus P7P55D-LE moederbord
Intel Core i5 750 processor
Corsair 4 GB geheugen
Western Digital 1,5 TB harddisk
XFX 5850 XXX videokaart

Dit alles in elkaar laten zetten bij 4Launch in Eindhoven voor E 1027,50.
De pc draait alle games voluit en blijft goed koel door de (ook erg mooie) case.

Grtz

Ik wil hem gewoon bestellen en dat die hier in elkaar aan komt met toetsenbord,beeld scherm en muis snapie?

Onderdelen
PROCESSOR Intel® Core™ processor i5-750 (2.66GHz, 8MB) bewerken
BESTURINGSSYSTEEM Nederlands - Legitieme Windows® 7 Home Premium (32-bits) bewerken
MICROSOFT-SOFTWARE Microsoft® Works 9.0 - Nederlands bewerken
Aanbevolen
Microsoft Office Small Business 2007
Microsoft Office Small Business 2007 wordt sterk aanbevolen voor zakelijke gebruikers. Bespaar nu op uw nieuwe Dell PC met Office 2007 voorag geïnstalleerd

Upgrade to Microsoft® Office 2007 Small Business - Nederlands [meerprijs € 244,00 € 219,60]
BEVEILIGINGSSOFTWARE Dutch Trend Micro™ Internet Security (15 month subscription)AntiVirus Software bewerken
MONITOR Dell E2210H 21,5-inch breedbeeldflatpanel (zwart) - Deens bewerken
GEHEUGEN 4.096 MB 1.333 MHz Single Channel DDR2 (2 x 2.048) bewerken
HARDE SCHIJF 160 GB Seriële ATA-harde schijf (geen RAID, 7.200 rpm) bewerken
GRAFISCHE KAART 1 GB NVIDIA GeForce® GTS 240 (DVI, DVI, S-video) bewerken
OPTISCH(E) STATION(S) 16X DVD-ROM Optical Drive for Win 7 bewerken
TOETSENBORD Nederlands - Dell Enhanced USB-multimediatoetsenbord (zwart, QWERTY) bewerken
MUIS Logitech G5-lasergamemuis - Full-Speed USB, aanpasbare gevoeligheid, on-boardgewichtaanpassing bewerken
Services & Software
SUPPORT SERVICES 1 jaar Collect en Return - Geen upgrade geselecteerd bewerken
Accessoires
LUIDSPREKERS Geen luidsprekers bewerken
DISKETTE / MEDIASTATIONS Geen diskettestation bewerken
MODEMS Geen modem bewerken
Ook meegeleverd bij uw systeem
Base Vostro Desktop 430
Power Cords Stroomkabel van twee meter - Deens
Documentation/Disks Nederlands - Documentatie voor Vostro-desktop
Bundle D044301
Standard Warranty 1 jaar Collect and Return-service
Order Information Vostro Desktop 430 Order - Netherlands
Dell System Media Kit Vostro 430 - Dvd met hulpbronnen (diagnosemiddelen en drivers)

Zou ik hier wat mee kunnen?

En als je dan die onderdelen die ik heb vermeld neemt en alleen de videokaart 5850 vervangt door een ATI 5770, dan houdt je geld over voor een monitor. Een muis en toetsenbord is ook gewoon te bestellen, de pc die ik heb is trouwens gewoon prima gemonteerd door 4Launch.

Grtz

Onderdelen
PROCESSOR Intel® Core™ processor i5-750 (2.66GHz, 8MB) bewerken
BESTURINGSSYSTEEM Nederlands - Legitieme Windows® 7 Home Premium (32-bits) bewerken
MICROSOFT-SOFTWARE Microsoft® Works 9.0 - Nederlands bewerken
Aanbevolen
Microsoft Office Small Business 2007
Microsoft Office Small Business 2007 wordt sterk aanbevolen voor zakelijke gebruikers. Bespaar nu op uw nieuwe Dell PC met Office 2007 voorag geïnstalleerd

Upgrade to Microsoft® Office 2007 Small Business - Nederlands [meerprijs € 244,00 € 219,60]
BEVEILIGINGSSOFTWARE Dutch Trend Micro™ Internet Security (15 month subscription)AntiVirus Software bewerken
MONITOR Dell E2210H 21,5-inch breedbeeldflatpanel (zwart) - Deens bewerken
GEHEUGEN 4.096 MB 1.333 MHz Single Channel DDR2 (2 x 2.048) bewerken
HARDE SCHIJF 160 GB Seriële ATA-harde schijf (geen RAID, 7.200 rpm) bewerken
GRAFISCHE KAART 1 GB NVIDIA GeForce® GTS 240 (DVI, DVI, S-video) bewerken
OPTISCH(E) STATION(S) 16X DVD-ROM Optical Drive for Win 7 bewerken
TOETSENBORD Nederlands - Dell Enhanced USB-multimediatoetsenbord (zwart, QWERTY) bewerken
MUIS Logitech G5-lasergamemuis - Full-Speed USB, aanpasbare gevoeligheid, on-boardgewichtaanpassing bewerken
Services & Software
SUPPORT SERVICES 1 jaar Collect en Return - Geen upgrade geselecteerd bewerken
Accessoires
LUIDSPREKERS Geen luidsprekers bewerken
DISKETTE / MEDIASTATIONS Geen diskettestation bewerken
MODEMS Geen modem bewerken
Ook meegeleverd bij uw systeem
Base Vostro Desktop 430
Power Cords Stroomkabel van twee meter - Deens
Documentation/Disks Nederlands - Documentatie voor Vostro-desktop
Bundle D044301
Standard Warranty 1 jaar Collect and Return-service
Order Information Vostro Desktop 430 Order - Netherlands
Dell System Media Kit Vostro 430 - Dvd met hulpbronnen (diagnosemiddelen en drivers)

Zou ik hier wat mee kunnen?

Nee deze nvidia kaart is niet goed...

Maar waarom wil je een nvidia kaart, een ati kaart zal je wrs minder kosten en zal langer de nieuwste games kunnen draaien.

Ja, die kaart is bagger, ik vindt het zelf ook altijd jammer om een pc te bestellen met software erop, je betaalt daar gewoon voor terwijl alle software en besturingssystemen gratis aan te komen zijn.

waarom kijk je niet even op wat andere site zoals alternat.nl of azerty.nl
daar worden ze ook in mekaar gezet als je dat wilt en allebei zijn ze goed aangeschreven hier bij helpmij.nl

Memory: 2 GB
Hard Drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version
Video Memory: 256 MB (NVIDIA GeForce 7800GT/ATI X1900)

Als geheugen zou ik 4GB nemen, dat zal wel nodig zijn om lekker te kunnen gamen.
Dan de harde schijf, neem minimaal 320GB, dat is tegenwoordig echt wel minimaal. Wanneer je veel gaat downloaden o.i.d., is een grotere schijf aan te raden.
Ik zou ook niet voor een Nvidia videokaart gaan, ATI is gewoon beter, met DirectX11. 256MB videogeheugen is ook te weinig, ik raad je aan om 1GB te nemen. Een mooie kaart is bijvoorbeeld de ATI Radeon 5770, goedkoop&goede prestaties.
En de processor, ligt er helemaal aan wat je ermee wilt, wil je lekker gamen, kies voor een Intel Q6600, een Intel Core I7 bijvoorbeeld, of een AMD Phenom X4 955/965, of iets in die richting.
Waarschijnlijk wordt het hele spul niet kant en klaar geleverd, dat wil zeggen, met monitor en luidsprekers, toetsenbord en muis eraan. Je krijgt gewoon dan, wanneer je kiest voor assembleren, je computer, die in elkaar is gezet en verder de onderdelen. Je moet dus wel nog even wat kabeltjes in de computer pluggen.
Op het assembleren kun je wel mooi €50 besparen, als je hem in elkaar laat zetten door een familielid, of een vriend ofzo, of als je hem gewon zelf in elkaar zet. Door een 11 jarige een pc in elkaar te laten zetten, is misschien niet zo verstandig, maar als je een beetje technisch bent, is het niet zo moeilijk. Zelf heb ik ook al een pc bijna helemaal in elkaar gezet, met een beetje hulp van mijn vader, dus. Misschien kan en wil je vader je pc wel in elkaar zetten, vragen kan geen kwaad.
Er is heel veel mogelijk, allemaal naar eigen smaak te kiezen:D. Dus advies vragen is wel handig. Neem een processor die: minimaal 2.6Ghz is, minimaal 6MB cache heeft en 4 cores zijn ook wel handig.
Ik kan nog veel meer er over zeggen, maar het ligt eraan wat je wilt, eigen keuze is het beste, dan heb je alles naar je eigen smaak. Je kunt er heel diep op ingaan.:D

Kijk anders eens bij webshops, zoals cool-prices.nl (daarbij kun je je pc ook in elkaar laten zetten) of kijk bij alternate.nl of bij azerty.nl of bij Alternate. Genoeg webshops in ieder geval.

Veel succes!

Laatst bewerkt:
Ik zit nu op alternate maar kan geen keuze maken bij een moederbord, proccesor koeler, voeding, optische drivers en controller.
Dus wat is daar het beste van en niet te duur
Ik het ook mogelijk om daar geen video kaart te bestellen en zit er een handleiding bij als ik neit in elkaar laat zetten maar zelf doe?

Laatst bewerkt:
heb die post al aangepast maar die pc ziet er mooi uit zal er nog ff naar kijken maar probeer het nu dus op alternate pc builder.
Als dat niet lukt neem ik denk k die

pctje van azerty amd gamer van 630,- is een leuk pctje hoor voor dat geld.

De 5750 presteert net iets beter als de nvidia GTS250 m.a.w. de oude 9800GTX+
Hiermee kun je eigenlijk elk spel nog goed mee spelen, met 1 voordeel dat de 5750 ook dx11 ondersteunt

k neem die kan ik daar lange tijd mee vooruit of niet?
En is het geen probleem dat die maar 512 mb videokaart geheugen heeft?

Laatst bewerkt:
Maakt opzich weinig uit kwa prestatie 512mb of 1Gb.
Hooguit een paar fps.

Je kunt er wel even mee vooruit. Tegen de tijd dat ie het niet meer trekt kun je altijd nog makkelijk upgraden

Maakt opzich weinig uit kwa prestatie 512mb of 1Gb.
Hooguit een paar fps.

Je kunt er wel even mee vooruit. Tegen de tijd dat ie het niet meer trekt kun je altijd nog makkelijk upgraden

Wanneer je spellen gaat spelen op hoge resoluties, is 1GB aan te raden.

Dan wel maar de gemiddelde gamer speelt op 1680*1050 of 1920*1080
Hiervoor maakt het weinig uit.

Bij een resolutie van 1920x1080 zou ik wel kiezen voor 1GB videogeheugen.

dat is niet nodig
Zoals ik al zei het vershil merk je pas bij hoge resoluties en AA
1920*1080 is een normale resolutie geen "hoge".

hier een mooie review. icl. de 512mb versie en de 1GB versie.
Op de "lagere" resolutie is de 512 zelfs sneller.
http://www.fudzilla.com/content/view/18174/40/1/5/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan