Dit script moet een waarde geven in het veld overig_totaal[].
DMV het pulldown menu wordt geschakeld hoe de ingevoerde prijs in veld overig_prijs[]
Ik krijg nu echter geen enkel resultaat.
Als ik de eerste optie kies dan krijg ik de melding 'Deze methode of eigenschap wordt niet ondersteund. Bij de andere 2 opties blijft een document.getElementsByName leeg.
DMV het pulldown menu wordt geschakeld hoe de ingevoerde prijs in veld overig_prijs[]
Ik krijg nu echter geen enkel resultaat.
Als ik de eerste optie kies dan krijg ik de melding 'Deze methode of eigenschap wordt niet ondersteund. Bij de andere 2 opties blijft een document.getElementsByName leeg.
PHP:
// Overig
function overig_tot_abs(selectVeld, nr)
{
// Prijs totaal
if (document.getElementsByName('overig_eenh[]')[nr].value == 'totaal')
{
document.getElementsByName('overig_totaal[]')[nr].value = (document.getElementsByName('overig_prijs[]')[nr].value).toFixed( 2 )
}
// Prijs kg
if (document.getElementsByName('overig_eenh[]')[nr].value == 'kg')
{
document.getElementsByName('overig_totaal[]')[nr].value = (document.getElementsByName('overig_prijs[]')[nr].value * (document.getElementsByName('materiaal_tot_gew[]')[nr].value + document.getElementsByName('plaat_tot_gew[]')[nr].value)).toFixed( 2 )
}
// Prijs verf opp.
if (document.getElementsByName('overig_eenh[]')[nr].value == 'verf_opp')
{
document.getElementsByName('overig_totaal[]')[nr].value = (document.getElementsByName('overig_prijs[]')[nr].value * (document.getElementsByName('materiaal_tot_verf_opp[]')[nr].value + document.getElementsByName('plaat_tot_verf_opp[]')[nr].value)).toFixed( 2 )
}
}
<tr>
<td><select name="overig_omsch[]" >
<option></option>
<?php
$sql_overig = "select id, omschrijving from sp_overige_werkzaamheden ORDER BY omschrijving ASC";
$res_overig = mysql_query($sql_overig,$con);
while ($row_overig = mysql_fetch_assoc($res_overig)){
?>
<option <?php if($row_overig["omschrijving"] == $overig_omsch[$i]){ echo 'selected="selected"'; } ?> value=<?php echo $row_overig["omschrijving"] ?>><?php echo $row_overig["omschrijving"] ?></option>
<?php } ?></select>
<?php if($error_overig_omsch == 'ja'){ $error_omschr = $error_omschr_overig_omsch; include('includes/input_error.php'); } ?>
</td>
<td><select name="overig_eenh[]" onChange="overig_tot_abs(this, <?php echo $i ?>)" >
<option></option>
<option value="totaal">Totaal</option>
<option value="kg">Per Kg</option>
<option value="verf_opp">Per 1m2</option>
</td>
<td><input type="text" name="overig_prijs[]" size="10" value="<?php if($overig_prijs[$i] != ''){ echo $overig_prijs[$i]; } ?>" /></td>
<td><input type="text" name="overig_totaal[]" size="10" style="text-align:right;background-color: #f1f1f1" value="<?php if($overig_totaal[$i] != ''){ echo $overig_totaal[$i]; } ?>" readonly="readonly" /></td>
<td><input type="text" name="overig_opmerkingen[]" size="75" value="<?php if($overig_opmerkingen[$i] != ''){ echo $overig_opmerkingen[$i]; } ?>" /></td>
</tr>