GROOT probleem WINDOWS crashed

Status
Niet open voor verdere reacties.

moontrixx

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2005
Beste Helpmij,

Als laatste redding probeer ik hier naar een oplossing te zoeken.
Ik draai nu al een tijdje Windows 7 en heb daarnet een registery cleaner gebruikt.

Nadat deze voltooid was kwam ik mijn windows niet meer in. Bij opstart verschijnt er tijdens het laden van windows een blauw scherm en start mijn pc opnieuw op.

Wat heb ik allemaal geprobeerd?

- Veilige modus (werk helaas niet)
- Alle kabels uit mijn pc (werkt niet)
- Windows 7 opnieuw installeren (CD laad niet bij opstarten)
- Via BIOS CD als eerst laten laden (werkt niet)
- Repair tijdens opstart (werkt niet)

De enigste optie die ik me nog kan bedenken is ee KILL DISK maar dat wil ik niet! staan hele belangrijke gegevens op mijn HARD DISK. Ik hoop dat iemand nog een oplossing heeft.

Hoi het is me toch nog gelukt om via de BIOS de cd te laten opstarten. Nu zie ik dat ik alleen kan herinstalleren indien ik mijn pc formatteer.

Ik wil me bestanden graag houden.. heeft iemand nog andere oplossingen? Die boot cd ga ik nog even proberen.. bedankt voor de tip :-)

Laatst bewerkt:
als je pc is gecrashed en je niet meer bij je gegevens kan kan je hirens boot cd gebruiken om je gegevens eraf te halen.
link:http://www.megaupload.com/?d=AYAEBOZL
succes:thumb:

(cd is een live omgeving)

Helaas laad die niet automatisch bij de startup

Quote:
Origineel gepost door mrmusic Bekijk Bericht
Welke registery cleaner heb je gebruikt?
RapporteerMeld misbruik in dit bericht Met quote antwoorden Op meerdere berichten reageren
Weet de naam niet meer iets in de zin van Registery cleaner

Ik vraag niet voor niets welke registry cleaner gebruikt is....

Er zijn zat van dat soort programma's die fake zijn en je pc besmetten en/of het register opzettelijk verminken.
Vandaar dus....

En aangezien je problemen heeft na het gebruik van zo'n soort programma, zou dat best de boosdoener kunnen zijn!

Ik vraag niet voor niets welke registry cleaner gebruikt is....

Er zijn zat van dat soort programma's die fake zijn en je pc besmetten en/of het register opzettelijk verminken.
Vandaar dus....

En aangezien je problemen heeft na het gebruik van zo'n soort programma, zou dat best de boosdoener kunnen zijn!

Heb hem nog eens opgezocht: CleanMyPC Registry Cleaner

Probleem opgelost!

Installeren zonder formatteren was toch mogelijk!
Toppie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan