Bin / cue

Status
Niet open voor verdere reacties.

reduceme

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2009
Hallo

Ik wil een BIN naar CD schrijven, ik heb een bin en een cue bestand,maar als ik de map open zie ik dat er dit staat VLC Media File (bin) (bin),het zelfde bij de CUE file ,nu mijn burner vind deze file niet, hoe kan ik dat veranderen dat hij dat wel gaat vinden ?

Hallo

Ik wil een BIN naar CD schrijven, ik heb een bin en een cue bestand,maar als ik de map open zie ik dat er dit staat VLC Media File (bin) (bin),het zelfde bij de CUE file ,nu mijn burner vind deze file niet, hoe kan ik dat veranderen dat hij dat wel gaat vinden ?

map openen > extra > mapopties > 2e tabblad met vinkjes > daarzo extensie verbergen uitschakelen > vervolgens kan je de extensie wijzigen.

Let wel op als je deze veranderd kan je bestand corrupt worden.
btw het zijn toch gwn 2 bestanden. 1 cue en 1 bin. maakt niet uit hoe vlc ze intepreteert want je brandt ze niet met vlc?

Byee VRC

download IMGBurner en daarmee brand je hem gewoon zo :)

werkt perfect! doe het zelf vaak

groeten mastermindzh

heb iets fout gedaan , heb per ongeluk een van die mappen op verborgen gezet , ik bedoel ik had 3 mappen cd 1 cd2 cd3 en nu heb ik ik weet niet hoe map cd2 verborgen en vind ze niet meer, hoe breng ik die terug ?

heb iets fout gedaan , heb per ongeluk een van die mappen op verborgen gezet , ik bedoel ik had 3 mappen cd 1 cd2 cd3 en nu heb ik ik weet niet hoe map cd2 verborgen en vind ze niet meer, hoe breng ik die terug ?

map openen > extra > mapopties > verborgen bestanden en mappen weergeven :D

dan is hij weer terug!

ik zit in vista , hoe bedoel je map openen > extra > mapopties > verborgen bestanden en mappen weergeven , ik zie Eigenschappen .....

ik zit in vista , hoe bedoel je map openen > extra > mapopties > verborgen bestanden en mappen weergeven , ik zie Eigenschappen .....

druk op alt en dan ga je naar extra > mapopties

hier een foto van de mijne :) *(windows 7 en engels! maar het is in vista hetzelfde :D)

4bb251ae95731-Untitled.jpg

*edit* daarna ga je naar view (beel ofsow in het nederlands) en dan vink je verborgen bestanden en mappen tonen (o.i.d)

4bb2520fa4fec-Untitled.jpg

Laatst bewerkt:
edankt allemaal tis opgelost :thumb:

heel fijn :)

zou je dan even op de vraag opgelost knop willen drukken rechtsonderin :)?

ik hoop je nog een keer terug te zien met een nieuwe interessante vraag of bij het helpen van iemand :D

Groeten Mastermindzh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan