mastermindzh
Verenigingslid
- Lid geworden
- 10 dec 2008
ik heb hier een laptop 
medion van 3 jaartjes oud ondertussen, deed het altijd gewoon goed.
maar nu start ik hem op (ofja dat probeer ik) er komt NIKS!, helemaal geen beeld en hij gaat ook niks van de harde schijf laden o.i.d er komt ook geen splash screen (van intel en amd dat scherm
)
de vorige keer dat ik dit had (1 jaar terug) was er een diode op het moederbord kapot
daar denk ik nu dus weer aan
alleen nu is er geen garantie meer.....
je kan gewoon technische termen gebruiken hoor
die snap ik maar al te goed!
even een korte samenvatting
booten hdd/cd/dvd/usb allemaal NIET
bios start NIET
geen intel of amd scherm (dat was er wel! vroeger dat heb ik niet uit gezet!!)
geen piepjes
geen LED lampjes die branden behalve die van de stekker zit erin..(als die eruit is brandt alleen het lampje van de batterij)
oftewel je drukt, hoort een fan die gaat uit en dan NIKS.... ik verwacht het moederbord maar mischien heeft iemand nog een idee?
PS: alles in de laptop zit correct vast!

medion van 3 jaartjes oud ondertussen, deed het altijd gewoon goed.
maar nu start ik hem op (ofja dat probeer ik) er komt NIKS!, helemaal geen beeld en hij gaat ook niks van de harde schijf laden o.i.d er komt ook geen splash screen (van intel en amd dat scherm

de vorige keer dat ik dit had (1 jaar terug) was er een diode op het moederbord kapot

daar denk ik nu dus weer aan

je kan gewoon technische termen gebruiken hoor

even een korte samenvatting
booten hdd/cd/dvd/usb allemaal NIET
bios start NIET
geen intel of amd scherm (dat was er wel! vroeger dat heb ik niet uit gezet!!)
geen piepjes
geen LED lampjes die branden behalve die van de stekker zit erin..(als die eruit is brandt alleen het lampje van de batterij)
oftewel je drukt, hoort een fan die gaat uit en dan NIKS.... ik verwacht het moederbord maar mischien heeft iemand nog een idee?
PS: alles in de laptop zit correct vast!