Windows 7 gebrand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy1005

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2010
Ik heb gisteren de hele dag zitten zoeken hoe ik Windows 7 (van thepiratebay) op mijn computer krijg.
Maar het probleem is dat ik het bestandje (.iso) wel op DVD-RW kan branden, maar als ik het schijfje in m'n externe dvd writer/lezer steek, hij het schijfje niet opstart, maar ik nog steeds gewoon het .iso bestandje zie staan in dvd-ram-station (G:) (externe dvd writer).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

t6b6m1.png

Dat krijg ik te zien als ik naar schijfstation (G:) ga.

Alvast bedankt,
Jordy

Laatst bewerkt door een moderator:
die ISO moet je nog branden met biv het gratis imgburn of als image met nero

Dan doe je het niet goed en brand je het gewoon als data en niet als image. Download IMGBURN ( gratis) maar en kies voor Brand Image op schijf. Kan niet fout gaan !!

Dan doe je het niet goed en brand je het gewoon als data en niet als image. Download IMGBURN ( gratis) maar en kies voor Brand Image op schijf. Kan niet fout gaan !!

jah ik downloade altijd als data! ff proberen wat jij zegt met img burn. :D
Ik laat nog iets weten straks.
thx alvast

Kan je pc wel booten dan vanaf een externe dvd speler?

@mrmusic,

TS doet het gewoon niet goed ( zie afbeelding) want hij brand gewoon de image als data op DVD en dan is het logisch dat deze niet opstart omdat de image niet "uitgepakt" is.....
Met imgburn gaat het vast lukken ( Met Nero ook wel maar imgburn is wellicht simpeler)
Maar misschien heb je ook een punt hoor :-)
Normaal boot hij idd niet vanaf een externe station standaard.

Laatst bewerkt:
Totaal overbodig en zinloos.....
Gewoon in één keer branden met Imgburn.

jaa het is gelukt! :)
alleen zit ik nu met nog een ander probleem, pff:confused:

Als ik de installatie start, komt er op "tijdelijke bestanden kopiëren", maar na een half uur ofzo krijg ik deze foutmelding:
1z64n48.png

Wat kan ik hieraan doen?

:thumb::thumb:

Vertel even wat je gedaan hebt zodat een ander er wellicht ook iets aan heeft ooit !!

Mooi =]

Maar geen topic's verder over Warez ofzow :)

Wel even aan de huisregels houden maar ik noem dit een probleem ;)

Klik rechtsonder op vraag opgelost :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan