bijlage window mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

esther09

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Als ik in window mail een bijlage wil openen dan krijg ik dit bericht, er is voor deze bewerking geen programma aan het bestand gekoppeld Maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het configuratiescherm.
Ik zie geen koppeling in het configuratiescherm.
Heb in window mail het V tje weggehaald bij Extra,opties,beveliging,maar de bijlage opent niet.

Hoi,

Je 'zegt' een bijlage ....
Wat voor bijlage, want je zult niet bij elke bijlage die melding krijgen ....

Als ik in window mail een bijlage wil openen dan krijg ik dit bericht, er is voor deze bewerking geen programma aan het bestand gekoppeld Maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het configuratiescherm.
Ik zie geen koppeling in het configuratiescherm.
Heb in window mail het V tje weggehaald bij Extra,opties,beveliging,maar de bijlage opent niet.

bijlage opslaan > rechtermuisknop >eigenschappen > knopje wijzigen > programma kiezen > toepassen > ok
vervolgens standaard methode doen voor openen

:thumb::thumb:opgelost!!!bedankt voor de oplossing!!

graag gedaan Esther ;)
tevens had ik al zo'n vraag bij iemand volgens mij een keer opgelost.
je kan ook eerst zoeken in de forums voordat je zelf een vraag post ;)

bijlage opslaan > rechtermuisknop >eigenschappen > knopje wijzigen > programma kiezen > toepassen > ok
vervolgens standaard methode doen voor openen

..... goed 'gegokt'.
Want wat nou, als ts niet beschikt over het programma waarmee de bijlage geopend moet worden?

..... goed 'gegokt'.
Want wat nou, als ts niet beschikt over het programma waarmee de bijlage geopend moet worden?

Dan komt de TS weer terug op het forum en klikt op de knop reageren en vraagt welke programma ze moet gebruiken omdat ze dit niet weet. :thumb:

Byee VRC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan