scherp "schrapend geluid" onder crysis

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermindzh

Verenigingslid
Lid geworden
10 dec 2008
zoals de titel het al zegt, als ik crysis ga spelen hoor ik een raar schrapend geluid :P dit viel me pas op na een tijdje spelen (2 uurtjes ofsow) toen het geluid zachter gezet moest worden.

het is alleen bij crysis , ook met alles op low (ook resolutie) heb ook andere dx10 spellen gedaan hoor je ook niks.

de game speelt gewoon maar je hoort dat irritante geluid :P

iemand anders hier ook last van?

btw het gaat over een 9600gt met quad core en 4gb ram :) genoeg dus :P

Als je hem gedownload hebt zo het spel beschadigt kunnen zijn omdat je het alleen bij die game hebt
ik neem aan dat je hem uitvoert als administrator ;)

Als je hem gedownload hebt zo het spel beschadigt kunnen zijn omdat je het alleen bij die game hebt
ik neem aan dat je hem uitvoert als administrator ;)

het geluid komt uit de pc kast ;)

bij warhead doet hij het niet :confused:

heb je al gekeken of het geluid bij je graka vandaan komt(ventilator)?

heb je al gekeken of het geluid bij je graka vandaan komt(ventilator)?

ja, en ja daar komt het bij vandaan :P

maar zoals eerder aangegeven is het alleen bij crysis ook met alles op LOW

en niet bij crysis warhead met alles op high :P

ook als de fan 65% draait (onder crysis met 42 graden graka) hoor je het dus wel, en op 100% fan hoor je het ook niet, crysis met 100% fan (graka net onder 40 graden) hoor je het wel

Crysis is nog steeds zo'n beetje het zwaarste spel om te draaien + het heeft dus een gigantische belasting op je graka.

Bij jou videokaart heb ik ook wel eens mensen zien klagen over het feit dat de kaart "squeeled like a pig" (oftewel heel veel scherpe geluiden maakt).

Wat voor soort "andere spellen" speel jij dan? Zijn die ook zeer belastend voor je graka?

ja genoeg :P noem het maar op en ik speel het :)

ook crysis warhead (en daar piept hij niet)

ook onder benchmarks piept hij niet

ook onder farcry met megaveel explosieven op het veld en dan kapot schieten (dan loopt hij wel vast en duurt effe voordat je weer kan spelen) dan hoor je ook niks

daarom vind ik het zo raar :P

hmmps dan zou je misschien even contact op moeten nemen met de manufacturer om te kijken waar het probleem ligt (als je garantie hebt kun je ook gewoon een nieuwe kaart laten komen)

hmmps dan zou je misschien even contact op moeten nemen met de manufacturer om te kijken waar het probleem ligt (als je garantie hebt kun je ook gewoon een nieuwe kaart laten komen)

tuurlijk dat is waar :p

maar toch blijft het vreemd :D

en ik vroeg me af of iemand anders het ook had

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan