you tube

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Hebben ze you tube aangepast ofzo? Kon eerst terwijl je een filmpje in beeld hebt scrollen in een venster langs een verzameling "gerelateerde" andere filmjes, kan nu niet meer. Of doe ik iets fout.

ps sorry , wist eigenlijk niet waar ik deze vraag plaatsen kon.

Youtube is inderdaad aangepast, maar de gerelateerde filmpjes staan nu nog steeds aan de rechterkant hoor. :)

Youtube is inderdaad aangepast, maar de gerelateerde filmpjes staan nu nog steeds aan de rechterkant hoor. :)

Je kan nu niet meer het filmpje in beeld houden als je naar de onderste van het rijtje scrolt.
Geen ramp verder, maar kon eerst wel, en achteruitgang is niet iets waar je de boel meestal voor veranderd lijkt mij, dus wat is dan de reden vroeg ik me af. Of ik begrijp het voordeel ervan niet, kan ook. Lang verhaal, sorry, staat er nou al.

Je kan nu niet meer het filmpje in beeld houden als je naar de onderste van het rijtje scrolt.
Geen ramp verder, maar kon eerst wel, en achteruitgang is niet iets waar je de boel meestal voor veranderd lijkt mij, dus wat is dan de reden vroeg ik me af. Of ik begrijp het voordeel ervan niet, kan ook. Lang verhaal, sorry, staat er nou al.

Oh, op die manier. Zo had ik er nog niet eens over nagedacht. Dat is inderdaad wel jammer. ;) Was me nog niet opgevallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan