Nieuwe desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je mist een voeding en een videokaart? En de hoeveelheid RAM in combinatie met de processor vind ik raar. 2GB RAM bij een van de snelste AMD processoren? Neem dan een X2 550/555 met 4GB RAM. Kan er misschien zelfs nog een aparte videokaart van af.

In die zeer slechte MS-Tech kast zit een nog slechtere 400W voeding, die zo de kliko in kan...

Ah, niet naar gekeken. En ik ben het met je eens, MS-tech is een waardeloos merk.

Bedankt voor de reacties :)

Paranoid, maar lezen is ook een kunst want ik heb 2 bankjes van 2 gb genomen ;) (dat is dus 4gb en als je op azerty naar 4 gb kijkt koop je ook een combinatie van 2x2), ik heb zelf nog een NVIDIA GeForce 8600GT liggen.

@ Voeding, Hoeveel watt heb ik dan nodig? En als ik dit dus moet veranderen zal de prijs flink stijgen...
En is het erg als je de goedkoopste behuizing neemt, kunnen jullie advies geven...

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

Reken voor een redelijk goede voeding (dus zonder kast) minimaal 50,- euro.
En, de voeding is het meest onderschatte onderdeel van een pc, een goede voeding is echt een MUST!!

Een redelijke kast kost ook minimaal 50,- euro!

Naja, 50 euro voor een kast... neem een Cooler Master 334 en je zit gebakken. Oh ja er is ook gewoon een 2x2 kitje hoor. Die is 6 euro goedkoper.
En voor een voeding, neem een OCZ Stealthxstream 500 watt. Ge-wel-dige voeding voor een scherpe prijs.

Laatst bewerkt:
Dank voor de tips :) . Ik heb enige dingen veranderd waardoor het wel wat boven mijn budget is komen te zitten...http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B258837%5D=1&product%5B253875%5D=1&product%5B228303%5D=1&product%5B250734%5D=1&product%5B242662%5D=1&product%5B251552%5D=1&product%5B257427%5D=1
Het geheugen heb ik naar 1800 gehaald dat was net zo duur ongeveer en is sneller ;) verder heb ik een Aopen kast genomen, het merk van de voeding zegt mij niets maar hij ziet er wel goed uit, als jullie naar producten verwijzen, kunnen jullie er dan een link bij geven, ik wil de computer in ieder geval in 1 keer bij 1 winkel bestellen ;)

MVG,

Jobbes

Ik zei toch een OCZ StealthXstream!!! NIET BESPAREN OP VOEDINGEN!!! Het ziet er wel goed uit.... ook al is hij gemaakt van puur goud het is en blijft waardeloos!

Fout, hij is niet net zo snel. Neem anders een langzamer model bijv. de 935 ofzo.

Dat even snel was even een foutje van mij ;) . De 935 staat er niet tussen, alleen de 925 vind ik al te duur, 400 euro is gewoon het maximum, met heel veel mazzel verdien ik nog een beetje extra dat ik een andere kan nemen maar mijn vraag was dus of bij de 630 een koeler zat want dat kan ik nergens lezen ;)

Jobbes

Dat even snel was even een foutje van mij ;) . De 935 staat er niet tussen, alleen de 925 vind ik al te duur, 400 euro is gewoon het maximum, met heel veel mazzel verdien ik nog een beetje extra dat ik een andere kan nemen maar mijn vraag was dus of bij de 630 een koeler zat want dat kan ik nergens lezen ;)

Jobbes

Het is een boxed versie, dus er zit WEL een koeler bij, altijd bij een boxed versie

Dankje :) en hoe hoog zal de geluidsproductie zijn van deze pc?

Ho ho! Er zitten geen ventilatoren in die Huntkey kast! GOEDKOOP IS DUURKOOP! Neem een CM334 en je zit gebakken.

Ik liep een beetje achter want ik dacht dat airflow onbelangrijk was, wat blijkbaar nu wel belangrijk is ;)
Nieuwe systeeem

Opmerkingen?

Jobbes

Mooi zo nou moet ik mijn laptop en nog wat anders spullen verkopen en dan koop ik hem :) bedankt voor de vriendelijke hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan