Outlook probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

elitzer1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
In outlook 7 als ik hyperlinks aanklik krijik de mededeling "deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder"
Wat moet ik doen om dit te verhelpen ?

Hoi.

Ik had hetzelfde probleem.

Start firefox > Ga naar het tabje Tools en dan naar Options. > Kies nu het tabje 'Advanced' > Vink nu onderin bij 'System default' even aan 'Always check to see if Firefox is the default brower on startup'

Nu moet het verholpen zijn :thumb:

Groetjes

Hetzelfde probleem

Hallo, ik heb hetzelfde probleem maar ik heb geen firefox. Is er nog een andere oplossing??

Groetjes,
Kethy

hallo,

Heb het zelfde probleem gehad. Heb ooit eens google chrome geinstalleerd en deze verwijderd. Hierna begon het probleem. Als het dit is installeer het chrome weer en het probleem is opgelost

Hallo, ik heb hetzelfde probleem maar ik heb geen firefox. Is er nog een andere oplossing??

Groetjes,
Kethy

DIt is hetzelfde maar dan met Internet Explorer:

Start InternExplorer --> Extra --> Internetopties --> Geanvanceerd --> Opnieuw instellen.

hallo,

Heb het zelfde probleem gehad. Heb ooit eens google chrome geinstalleerd en deze verwijderd. Hierna begon het probleem. Als het dit is installeer het chrome weer en het probleem is opgelost

Hallo,

Dat had ik ook eens in het verleden gedaan en weer verwijderd. Ik heb het nu weer opnieuw geinstalleerd ... en Yessss het werkt weer.

Hartstikke bedankt voor de tip.

Groetjes,
Kethy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan