Verwijderen van Virtueel Basic

• Onderwerp starter Onderwerp starter Schul
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
In het verleden heb ik ens virtual baic geinstalleerd, met de gedachte dat ik hier iets aan had. In tegendeel, VB is praktisch nooit gebruikt.
Nu wil ik VB verwijderen. In mijn config.syst. zie ik tot mijn schrik een hele rij staan (zie bijlage) kan deze allemaal staffeloos worden verwijderd.

Bijlagen

• 2010-04-07_191945.jpg
    2010-04-07_191945.jpg
    64,6 KB · Weergaven: 38
ja DELETEN DIE HANDEL

In het verleden heb ik ens virtual baic geinstalleerd, met de gedachte dat ik hier iets aan had. In tegendeel, VB is praktisch nooit gebruikt.
Nu wil ik VB verwijderen. In mijn config.syst. zie ik tot mijn schrik een hele rij staan (zie bijlage) kan deze allemaal staffeloos worden verwijderd.

ja maar verwijder ze dan allemaal he :D

ja maar verwijder ze dan allemaal he :D

De anderen zij eraf nu zijn er nu nog een paar over waarvan het is mij niet duidelijk is of deze ook bij de Virtueel Basic behoren. De anderen hadden ook de letters - SQL - en dan die laatste 2 daarover heb ik ook mijn twijvels.

Microsoft SQL Server Compact 3.5 SP1 Design Tools English
Microsoft SQL Server Compact 3.5 SP1 Tools English
Microsoft SQL Server VSS Writer

Microsoft Visual C ++ 2005 ATL Update kb973923 -x86 8.0.50727.4053
Microsoft Windows SDK for Visual Studio 2008 SP1 Epress Tools for Win32

Kan deze ook staffeloos worden verwijderd.

gr.Jan

ja tuurlijk ze zijn allemaal lid van de groep mysql als je dit niet gebruikt kan je ze zeker verwijderen

ja tuurlijk ze zijn allemaal lid van de groep mysql als je dit niet gebruikt kan je ze zeker verwijderen

Ze zijn er uit ik hoop dat het allemaal goed gaan.
nu de volgende programma dit ik nooit gebruikt.

In ieder geval bedankt groet Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan