Packard-Bell easynote R3450

Status
Niet open voor verdere reacties.

v8ccc

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2010
Ik heb een Packard Bell laptop type Easynote R3450. Hiervan is de harddisk kapot gegeaan en heb inmiddels een nieuwe aangeschaft. Nu is het probleem dat ik van Packard Bell geen Master restore of recovery cd heb. Ik heb ook geen back-up. Weet iemand hoe ik deze harde schijf zou kunnen installeren en de laptop weer werkend te krijgen.....configureren, formatteren, bios, cmos etc. ?

Lekker slim ben jij zeg. Had je in het begin moeten doen. Nu zal je Een Recovery DVD of een Losse Windows moeten kopen

Laatst bewerkt door een moderator:
slim te zijn of niet, gaat er om hoe ik de laptop verkregen heb. Mening!!!!

Vroeg hij toen niet om een Restore CD temaken van XP??

Helaas heb ik deze niet nieuw gekocht.

Hoe oud zijn of is de laptop??? Misschien kunnen deze nog 7 draaien niet ALS ze 512MB ram hebben

Topic gehalveerd door alle citaten weg te halen. Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.

@Daand,

De opmerking "Lekker slim ben jij zeg" is niet gewenst.

Hoe oud zijn of is de laptop??? Misschien kunnen deze nog 7 draaien niet ALS ze 512MB ram hebben

Deze is afkomstig uit 2006. En zover ik geinformeerd heb kan ik via Packard Bell geen ondersteuning krijgen.........

Kan hij Wel uberhaupt Vista Of Windows 7 aan???

Is het legaal om een link te plaatsen van een Windows XP disk? Want hij heeft de code uiteindelijk wel zelf... (Ga ik vanuit)

Oke, dan kan ik je niet helpen.

dit was mijn waarschuwing

Dit is niet toegestaan en bij deze heb je een officiele waarshuwing. Mocht het de volgende keer nog gebeuren dan volgt er een ban.

Dus ik neem geen risico

In het begin heb ik een recovery gemaakt van de R3450, voor XP. Maar deze werkt niet bij herinstallatie. Bovendien was XP erg traag geworden. Ik denk dat je beter af bent met windows 7 en wat geheugen bijplaatsen. En helemaal top is een gratis linux versie installeren, deze werkt veel sneller en is prima voor office en internet. Mijn ervaringen voor de R3450 zijn hiermee erg goed. Ik heb Ubuntu een prima alternatief.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan