Driver probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter umut
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

umut

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Hey,

Ik heb net windows 7 geinstalleerd en ik mis dus bepaalde drivers. Maar het probleem is ik kan deze drivers niet vinden via google of via de site van de fabrikant. Misschien omdat ze al te oud zijn?
Maar hoe moet ik dit nu oplossen? Kan ik drivers van andere soortgelijken downloaden?

Gr, Umut

(het gaat om de volgende drivers)
drivers.png

Thnx, kan je misschien de rest ook vinden?

Ik heb ff die driver detective gedraaid en alsnog zegt die bij die: Driver outdated.
Bestaat er voor deze dingen geen nieuwe driver omdat ze al wat ouder zijn ofzo? (pc is al 3 jaar oud)

Ik hoop echt dat het aan de drivers ligt :(. Want ik heb altijd vista gehad en gisteren had ik windows 7 ultimate gekocht, maar merk gewoon geen verschil

Thnx, kan je misschien de rest ook vinden?

Ik heb ff die driver detective gedraaid en alsnog zegt die bij die: Driver outdated.
Bestaat er voor deze dingen geen nieuwe driver omdat ze al wat ouder zijn ofzo? (pc is al 3 jaar oud)

Maar al staat er Out of Date, ten eerste zegt Driver Detective dat alleen maar zodat je het gaat kopen, en heb je die nieuwe drivers ooit gemist, nu je oude drivers hebt? En ik vond die drivers gewoon door de naam in te vullen op Google en er download achter te zetten:

http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=realtek+FE+Family+controller+driver+download

Laatst bewerkt:
Ben eventjes op de intel site en realtek site geweest,en ik kon ze allemaal downloaden voor windows 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan