HTC HD2 Sms probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroencrins

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2007
Hallo,

Sinds donderdag heb ik eindelijk mijn nieuwe HTC HD2 binnen van vodafone.
Alles werkt tot nu toe perfect op 1 ding na:
Ik kan geen sms'jes verzenden. Ontvangen gaat wel, maar als ik een sms'je verzend dan krijg ik een tijdje later (waarschijnlijk nadat hij een paar pogingen tot verzenden heeft gedaan) een melding: "Kan het bericht niet verzenden".

Nu heb ik al bij vodafone ontdekt dat je bij deze telefoon zelf het sms nummer moet invoeren en dat heb ik ook gedaan. Helaas zonder effect. Ik krijg nog steeds dezelfde melding.
Aangezien ik de telefoon afgelopen donderdag pas heb ontvangen ga ik er vanuit dat mijn ROM-versie up-to-date is. We hebben het hier over versie: 1.72.172.0 (82124) NLD, ROM datum: 22-02-2010.

Ik heb al op verschillende sites gezocht, en zelfs de ROM-update voor vodafone 1.72.172.0 maar eens geïnstalleerd in de hoop dat dit mij een oplossing biedt, maar tevergeefs.

Ook heb ik al een aantal keer naar vodafone gebeld. Zij hebben 'iets' gechecked waarvoor ik mijn telefoon 15min. moest uitschakelen en vervolgens proberen of ik hierna wél een sms kon verzenden. Als dit niet lukte, moest ik mijn SIM-kaart in een andere telefoon proberen en daar werkt sms'en wel! Het ligt dus wel degelijk aan de HTC.

Nu moet ik wachten totdat ik maandag t/m vrijdag tijd kan vinden om naar de vodafone garant service te bellen, omdat volgens de klantenservice deze mij 'misschien' wel kunnen helpen. Of ik moet langsgaan bij een vodafone-winkel.

Is er hier iemand met hetzelfde probleem? Of heeft iemand suggesties voor mij hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!!

Met vriendelijke groet,
Jeroen Crins

Even naar de Vodafone shop gaan en vragen om een nieuw simkaartje. Heb ik ook eens last van gehad, met de nieuwe simkaart was het opgelost.

Even naar de Vodafone shop gaan en vragen om een nieuw simkaartje. Heb ik ook eens last van gehad, met de nieuwe simkaart was het opgelost.

Bedankt voor je reactie. Als er geen andere oplossing meernaar voren komt, dan is dat inderdaad maar de beste optie. maar hoe kan het dan dat ik met een andere telefoon wel kan sms'en? als het aan de som-kaart ligt dan zou die het tog ook niet kunnen doen?

Tja, het loste mijn probleem wel op, ik had precies hetzelfde. Schijnt dat Windows Mobile niet altijd met verouderde simkaarten overweg kan, en dat het daarom dan wel/niet werkt.

Vodafone doet er niet moeilijk over om je een nieuwe SIM te geven.

Tja, het loste mijn probleem wel op, ik had precies hetzelfde. Schijnt dat Windows Mobile niet altijd met verouderde simkaarten overweg kan, en dat het daarom dan wel/niet werkt.

Vodafone doet er niet moeilijk over om je een nieuwe SIM te geven.

Oké bedankt! Ik zal maandag of dinsdag meteen ff bij hun langs gaan.

Oké bedankt! Ik zal maandag of dinsdag meteen ff bij hun langs gaan.

Hallo,

Ik wou even laten weten dat het sms-probleem opgelost is. Ben vandaag langs de vodafone-winkel geweest en heb een nieuwe sim-kaart gekregen waarna hij overigens PERFECT werkt. Nogmaals dank voor de reactie(s).

Mvg,
Jeroen Crins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan