• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Een keuze lijst genereren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krispieman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2010
Beste mensen,

ik zit met een (ingewikkeld) probleem en ik hoop dat iemand er een oplossing voor weet.
Ik wil een keuze lijst genereren op basis van variable data.

Ik heb de benodigde informatie in het bijgevoegde werkblad gezet.
Als iemand mij kan helpen GRAAG, want ik worstel er nu al dagen mee en kom er maar niet uit.

Alvast bedankt voor de hulp.

K-man

Bijlagen

Super bedankt Danny,

had al eerder een soortgelijke oplossing van je gevonden hier, maar nu valt opeens 't kwartje m.b.t. hoe het werkt.

[edit]
Opvolg vraag: Stel ik wil dit copy/pasten ergens anders naar toe, of het bereik aanpassen, hoe kan ik er dan voor zorgen dat de {} om het geheel heen blijven staan / terug komen?

K-man

Laatst bewerkt:
Beste Krispieman ;)

Graag gedaan en nog een prettig weekend.

Kan je de vraag dan op opgelost zetten, onderaan rechts.

Groetjes Danny. :thumb:

Reactie op je vraag: dmv SHIFT + CTRL + ENTER te typen zo krijg je de accolades te zien.

Laatst bewerkt:
[edit]
Opvolg vraag: Stel ik wil dit copy/pasten ergens anders naar toe, of het bereik aanpassen, hoe kan ik er dan voor zorgen dat de {} om het geheel heen blijven staan / terug komen?

K-man

De formule afsluiten met Ctrl+Shift+Enter, en GEEN Enter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan