grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

zembandi1

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
hoi

ik heb een spel gedownload met deze system reqs

Minimum Requirements Recommended Requirements
OS Windows XP, Windows Vista, Windows 7
CPU Pentium III 833MHz Pentium III 1.2 GHz
Graphics Card GeForce3 64MB GeForce4 128MB
DirectX DirectX 9.0b
RAM 256MB 512MB
Browser 5.5 or higher
Local Disk Drive You must have a partitioned local disk drive named C:\

en dit zijn mijn specs
v80jyd.jpg

het spel gaat heel erg langzaam en op mijn andere laptop juist heel snel . ik weet zeker dat het niet aan me verbinding ligt.

Kunne jullie mij vertelle wat het beste is om te kopen in de winkel.

@ mrpsycho, gebruik de meld misbruik knop dan doen de moderators de rest => beste moderator puppie, dit had ik normqaal gedaan nadat ik mijn bericht plaatste?

@ Topicstarter: iedere pc die maximaal 10 jaar oud is moet dat spel aankunnen...
kijk eens of je niet te veel andere programma's hebt draaien op de achtergrond? bv msn, word, internet, ... want deze vertragen je pc enorm! kan je anders ook eens kijken bij je taakbeheer hoeveel processen er actief zijn?

Laatst bewerkt:
hij is net weer gemaakt dus er zijn niet veel programma's geinstaleerd. msn sluit ik altijd af als ik het spel ga spelen.

toen ik mijn laptop net een jaartje had , had ik al dat spel gedownload en het blijft maar langzaam lopen.

hmmm...
als je het spel aan het spelen bent, is dan gewoon het beeld dat blijft haken, of is het ecgt lagg dat je krijgt (dat als je iets doet, je het maar een paar seconden erna merkt op je scherm, in plaats van direct)

als ik ga scopen met sniper en ik beweeg hem is het niet direct maar op een slome manier. en als ik dan nog eens door smoke scope dan is ie nog veel langzamer.

en tijdens het lopen gebeurt het ook af en toe

kan je je settings lager doen?

als dit nog niet lukt, probeer effe gamebooster, is handig tooltje dat alles uitschakelt wat niet nodig is tijdens het gamen. als dit niet helpt, ben ik gewoon bang voor je dat de mensen die die system requirements hebben opgesteld, toch even verkeerd zullen gekeken hebben

Laatst bewerkt:
packard bell?? ik heb acer aspire.

EDIT: ik krijg een fout als ik het probeer te installeren

dit programma vereist windows nt versie 6.0.5744 of hoger

Laatst bewerkt:
ik heb acer aspire 9300 notebook . kun jij misschien de nvidia chipset voor me uploaden want ik kan het niet downloaden :S

hoe bedoel je?

het is een rar zip, je zou hem moeten kunnen downen, maar...
om te openen heb je winrar nodig

ff een korte uitleg http://www.binaries4all.nl/winrar/

en, je kan winrar gewoon blijven gebruiken na die 40 dagen

Laatst bewerkt:
ik hoef niet nvidia te updaten. want er is in 2008 al geen update. ik wil eigelijk gwn een nieuwe betere grafische kaart kopen zodat ik gewoon normaal kan spelen.

Laatst bewerkt:
nou een pentium 3 je wilt daar nog geld aan uitgeven?

voor minder dan 50 euro heb je een bak die 4 keer zo snel is

de keuzen is aan jouw maar het zou erg zonde zijn om aan dat ding nog een duppie uit te geven

Laatst bewerkt:
nou een pentium 3 je wilt daar nog geld aan uitgeven?

voor minder dan 50 euro heb je een bak die 4 keer zo snel is

de keuzen is aan jouw maar het zou erg zonde zijn om aan dat ding nog een duppie uit te geven

als je goed zou gelezen hebben, zou je gezien hebben dat die P3 is de system requirements word vermeld. de TopicStarter heeft een AMD Athlon 64 X2 dualcore

Terug ontopic: jij hebt een laptop, als je een nieuwe grafische kaart zou willen in die laptop, zou je evenveel moeten betalen om die te vinden en erin te laten steken als je zou moeten betalen voor een nieuwe laptop. wat wel een oplossing zou kunnen zijn is een Externe Grafische kaart kopen, die je via USB verbind met je PC en daarop een scherm aansluit, maar aangezien jij met een laptop werkt, zou dat dan wel willen zeggen dat je je laptopscherm niet meer zou kunnen gebruiken en een apart beeldscherm erbij zou moeten kopen. onrealistisch dus.

beste oplossing: koop gewoon een nieuwe desktop pc, kan je rond de 700 euro kosten voor een goede multimedia pc van HP of een betere gaming pc als je hem zelf in elkaar zet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan