Ik denk dat mijn probleem is opgelost. ik heb via apparaatbeheer mijn accu uitgeschakeld, ik ben geen kenner dus wil ik jullie laten weten hoe ik aan die wijsheid kom; ik vond op google bij het intikken van Acer problemen; gathering.tweakers.net/forum/list. Hier is ondermeer te lezen dat Acer accu's een korte levensduur hebben en ik wist al dat mijn accu bijzonder slecht is. verder was er te lezen dat de accu bij slecht functioneren stroom ontrekt aan de werking van het toetsenbord en de muis, waardoor toetsenbord en muis niet of nauwelijks meer reageren. Jippie ik kan weer gewoon een stukje tekst typen zonder een half uur bezig te zijn. Het zal toch niet waar zijn dat ik mijn laptop helemaal voor niks heb laten schonen en herinstalleren. Het lijkt er wel op. Ik hoop dat door deze kennis te delen ik anderen verder leed kan besparen.
Acer Aspire 1642ZWLMi probleem o.a. toetsenbord. elke letter moet ik langzaam intoetsen en lang vasthouden, voor de letter op het scherm verschijnt. Gedacht werd aan een enorm virus waardoor laptop constant met 93% van het totale geheugen info verstuurt? hele laptop leeg gehaald en volledig opnieuw geinstalleerd. Probleem blijft. Heeft iemand advies en/of moet ik mijn laptop als overleden beschouwen.Bouwjaar 2006
Acer Aspire 1642ZWLMi probleem o.a. toetsenbord. elke letter moet ik langzaam intoetsen en lang vasthouden, voor de letter op het scherm verschijnt. Gedacht werd aan een enorm virus waardoor laptop constant met 93% van het totale geheugen info verstuurt? hele laptop leeg gehaald en volledig opnieuw geinstalleerd. Probleem blijft. Heeft iemand advies en/of moet ik mijn laptop als overleden beschouwen.Bouwjaar 2006
Laatst bewerkt: