Nieuwe accu laad niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandervangoor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2010
Hoi.
Ik heb een probleem met de laptop. de eerste accu heeft het een hele tijd goed gedaan, maar na een tijdje moesten we hem vervangen om dat hij niet meer deed opladen. maar nu heb ik een nieuwe gekocht, en die laad ook niet op. nu vermoed ik dat het toch gewoon aan de laptop zelf licht, want met de kabel doet hij het wel gewoon, maar dan laad de accu dus niet op. Kan iemand mij a.u.b. vertellen wat ik moet doen?
Gr. Sander.

Hoi,

Je geeft wel erg weinig informatie.
Voorbeeld: welk merk/type laptop en heb je nog garantie.
Als je de accu vervangen hebt vanwege het niet-meer-opladen, heb je dat dan gedaan op advies van de leverancier of de helpdesk van de fabrikant/inmporteur?
Neem in elk geval hierover contact op met die laatste hierover.

Probeer nog eens het volgende:
Sluit de laptop helemaal af.
Doe de nieuwe accu erin en sluit de laptop aan op de voeding.
Start nu op in de veilige modus (op F8 drukken na het aanzetten van de laptop)

ik heb een nieuwe accu en die word heet echt gloeiend als ik hem in plug vooral het gedeelte dat je laptop in gaat ik vroeg me af of iemand wist waar dat door komt en owja btw mijn muis gaat ook heet stooterig bewegen als ik hem in geplugd heb

:(:thumb:

Betreft een spanningsprobleem Martin. Wordt je adapter of accu heet?

ik heb een nieuwe accu en die word heet echt gloeiend als ik hem in plug vooral het gedeelte dat je laptop in gaat ik vroeg me af of iemand wist waar dat door komt en owja btw mijn muis gaat ook heet stooterig bewegen als ik hem in geplugd heb

:(:thumb:

Hoi,

Als je dat 'heet worden' en de stoterige muis met de oude accu niet hebt, dan moet je 'm laten omruilen voor eentje die wél goed is ......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan