internet censuur ook in nederland?

Status
Niet open voor verdere reacties.

njkopie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2010
Ik weet niet of ik in het goede forum zit, en/of iemand deze melding ooit is tegen gekomen?
En zo ja is dit te omzeilen. Sorry als dit niet deugd, maar op dit adres zijn volgens mij geen illegale dingen te vinden. Of blokkeert dit bedrijf zelf alle ip's die in nederland zijn ?

Bijlagen

Ik weet niet of ik in het goede forum zit, en/of iemand deze melding ooit is tegen gekomen?
En zo ja is dit te omzeilen. Sorry als dit niet deugd, maar op dit adres zijn volgens mij geen illegale dingen te vinden. Of blokkeert dit bedrijf zelf alle ip's die in nederland zijn ?
De naam van de site doet me vermoeden dat het iets schimmigs is. Medicijnenhandelaren op internet zijn vaak niet te vertrouwen, als je geluk hebt krijg je placebo's, als je pech hebt rattengif. Maar, met censuur heeft dit niets te maken. Kijk naar die melding, die is in het Engels (slecht Engels ook nog eens) het is gewoon het bedrijf zelf dat verkeer uit Nederland blokkeert denk ik.

En zo ja is dit te omzeilen. Sorry als dit niet deugd, maar op dit adres zijn volgens mij geen illegale dingen te vinden. Of blokkeert dit bedrijf zelf alle ip's die in Nederland zijn ?

Ja hoor en nog wel veel meer van dat soort opmerkingen. Je ip adres is afkomstig uit een land waar de informatie die je opvraagt niet als gewenste info wordt beschouwd c.q. censuur c.q. geen kans op een verkoop.

verder kan ik je melden dat er reeds geruime tijd bij de providers van DPI gebruik gemaakt wordt alwaar bekeken wordt wat je allemaal uitspookt op het net zie link

Hopelijk heb ik je hiermee een beetje gerust gesteld.

Tijs

Laatst bewerkt:
Ja hoor en nog wel veel meer van dat soort opmerkingen. Je ip adres is afkomstig uit een land waar de informatie die je opvraagt niet als gewenste info wordt beschouwd c.q. censuur c.q. geen kans op een verkoop.

verder kan ik je melden dat er reeds geruime tijd bij de providers van DPI gebruik gemaakt wordt alwaar bekeken wordt wat je allemaal uitspookt op het net zie link

Hopelijk heb ik je hiermee een beetje gerust gesteld.

Tijs
Ongewenste info? Als je die site bekijkt (sit soort blokkades is niet bepaald moeilijk te omzeilen) dan is het gewoon een medicijnenboer. Dat soort medicijnen zonder recept verkopen is, bij mijn weten, gewoon illegaal, en terecht.

heel erg bedankt

Heel erg bedankt.
Ik ga een site zoeken die geen ratten gif verkoopt, en bedankt voor de link.
ik ga naar mijn apotheker toe.

Jullie mogen best weten dat ik naar zo iets als de pil van drion zocht, die bestaat niet.
Maar ik weet wel wat ik moet hebben,voor mijn lieve oma als haar huisarts haar niet wil helpen.
Met vriendelijke groet.
njkopie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan